arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۸۳۹۸۲
تاریخ انتشار: ۱۱ : ۱۱ - ۱۲ تير ۱۴۰۱

جمال شورجه: صحنه‌هایی از سریال حضرت موسی در رویا به من الهام شد/ به دولت رئیسی امیدوارم

جمال شورجه سینماگر برجسته کشور گفت: صحنه‌هایی از سریال حضرت موسی (ع) را خداوند در علم رویا به من الهام کرد که امیدوارم بتوانم سرپا شوم و این سریال را کار کنم.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

ایرنا: جمال شورجه سینماگر برجسته کشور گفت: صحنه‌هایی از سریال حضرت موسی (ع) را خداوند در علم رویا به من الهام کرد که امیدوارم بتوانم سرپا شوم و این سریال را کار کنم. 

شورجه که این سال‌ها در بستر بیماری به سر می‌برد، در گفت‌وگویی کوتاه با ایرنا گفت: خداوند متعال اگرچه به ظاهر نعمتی را از من گرفته، اما باطن اشیاء اکنون برای من مشهودتر است و ملکوت خیلی چیزها را درک می‌کنم خصوصا صحنه‌هایی از سریال حضرت موسی (ع) که خداوند به من در علم رویا الهام کردند که امیدوارم بتوانم سرپا شوم و این سریال را کار کنم.

کارگردان فیلم ۳۳ روز ادامه داد: البته این پروژه، اکنون به دست توانمند برادرم، ابراهیم حاتمی‌کیا جلو می‌رود و پیش‌تولید و مقدمات کار اعم از گروه‌های جلوه‌های ویژه در حال انجام است.

مشاور سریال یوسف پیامبر در مورد دولت مردمی نیز عنوان کرد: من ناامید نیستم و آقای رئیسی را می‌شناسم و می‌دانم که ارادت خاصی به سینمای ایران و سینماگران آن دارند. ان‌شاءالله در دولت ایشان، فضا، بازتر خواهد شد و جلوه جدیدی از سینما را خواهیم دید. البته که در این بین، تلاش خود سینماگران نیز لازم است. سینمای ایران اکنون به فیلمنامه‌های خوب نیاز دارد که هم محتوا و هم ساختار خوبی داشته باشند.

طبق وصیت مرحوم فرج‌الله سلحشور، هیچ‌کسی به اندازه آقای جمال شورجه، استحقاق تولید سریال حضرت موسی (ع) را ندارد. به همین دلیل پس از درگذشت سلحشور، این پروژه به آقای شورجه واگذار شد. پس از بیماری طولانی شورجه، تولید سریال حضرت موسی (ع) به ابراهیم حاتمی‌کیا رسید.

نظرات بینندگان