arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۸۴۰۷۰
تاریخ انتشار: ۰۴ : ۲۱ - ۱۲ تير ۱۴۰۱

علی باقری: هر گونه خواسته‌ای فراتر از حقوق متعارف بین‌المللی با جواب محکم «نه» ایران روبرو می‌شود

علی باقری در بخشی از سخنان خود با تاکید بر اینکه ایران در موضوعات مختلف از جمله در موضوع هسته‌ای، هزینه صیانت و پایبندی به حقوق ملت ایران را می‌دهد، گفت: زمانی که طرف مقابل ببیند که ایران هیچگونه خدشه‌ای به حقوق ملت ایران نمی‌پذیرد این ذهنیت در او نهادینه خواهد شد که هر گونه خواسته ای فراتر از حقوق متعارف بین‌المللی با جواب محکم نه مواجه خواهد شد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

باشگاه خبرنگاران: علی باقری گفت: هم‌اکنون ایران در موضوعات مختلف از جمله در موضوع هسته‌ای، هزینه صیانت و پایبندی به حقوق ملت ایران را می‌دهد.

معاون سیاسی وزارت امور خارجه در موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس با بیان اینکه آمریکایی‌ها اساسا هیچ ارزش و شانی برای حقوق ملت‌ها قائل نیستند و خیلی از مواقع حتی سیاست‌های آمریکا به ضرر خود مردم آمراینکه، گفت: اساس اختلاف و مواجهه آمریکا با ایران اسلامی، پایداری نظام اسلامی در صیانت حداکثری از حقوق مردم است.

علی باقری در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر اینکه ایران در موضوعات مختلف از جمله در موضوع هسته‌ای، هزینه صیانت و پایبندی به حقوق ملت ایران را می‌دهد، گفت: زمانی که طرف مقابل ببیند که ایران هیچگونه خدشه‌ای به حقوق ملت ایران نمی‌پذیرد این ذهنیت در او نهادینه خواهد شد که هر گونه خواسته ای فراتر از حقوق متعارف بین‌المللی با جواب محکم نه مواجه خواهد شد.

نظرات بینندگان