arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۸۴۰۸۱
تاریخ انتشار: ۵۶ : ۲۲ - ۱۲ تير ۱۴۰۱

عضو شورای شهر تهران: شهرداری برای حقوق خردادماه ساختمان شرکت واحد و یک زمین ۱۶۰۰ میلیارد تومانی را فروخت

 حبیب کاشانی عضو شورای شهر تهران گفت: گزارش مالی فروردین‌ماه و اردیبهشت‌ماه نشان‌دهنده ۳۲۷۰ میلیارد تومان است و ۶۰۰۰ میلیارد تومان کسری دارید و برای حقوق خردادماه ساختمان شرکت واحد و زمینی را به مبلغ ۱۶۰۰ میلیارد تومان فروختید و پیش‌بینی می‌کنم در ماه‌های آینده با این رویه حتما شهر آفتاب حتی شهروند و حتی همشهری را خواهیم فروخت و ما باید تدبیری بیندیشیم و اگر قرار باشد در یک چهارم سال که پیک سال است نتوانیم درآمدی حاصل کنیم، نمی‌توانیم رویاهایی که در ذهنمان است را عملی کنیم.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

ایسنا: عضو شورای شهر تهران با بیان اینکه شهرداری در گزارش مالی فروردین‌ماه و اردیبهشت‌ماه ۶۰۰۰ میلیارد تومان کسری دارد، خطاب به شهردار تهران گفت: ۹۰ کلان‌پروژه و چشم‌انداز ۱۰ ساله تدوین کردید؛ اما سیاست‌های این ۱۰ سال را به شورا بیاورید تا مصوب کنید و نسل‌های بعد از ما هم آن را دنبال کنند.

 حبیب کاشانی پس از استماع سخنان شهردار تهران در جلسه امروز شورای شهر تهران با بیان این‌که آقای زاکانی قبلا در نماز جمعه این سخنان را بیان کرده بود، گفت: اما جای سوال است که اقدام عملی این سخنان کجا دیده می‌شود؟.

وی با بیان این‌که شما صحبت از کاهش زمان صدور پروانه می‌کنید اما اصلا کسی برای صدور پروانه مراجعه می‌کند؟ ادعا کرد: گزارش مالی فروردین‌ماه و اردیبهشت‌ماه نشان‌دهنده ۳۲۷۰ میلیارد تومان است و ۶۰۰۰ میلیارد تومان کسری دارید و برای حقوق خردادماه ساختمان شرکت واحد و زمینی را به مبلغ ۱۶۰۰ میلیارد تومان فروختید و پیش‌بینی می‌کنم در ماه‌های آینده با این رویه حتما شهر آفتاب حتی شهروند و حتی همشهری را خواهیم فروخت و ما باید تدبیری بیندیشیم و اگر قرار باشد در یک چهارم سال که پیک سال است نتوانیم درآمدی حاصل کنیم، نمی‌توانیم رویاهایی که در ذهنمان است را عملی کنیم.

کاشانی با بیان این‌که حوزه شهرسازی قرار بود ۲۲ هزار میلیارد تومان درآمد حاصل کند، ادامه داد: اقدامات عملی کمیسیون ماده پنج باید دیده شود.

عضو شورای شهر تهران با بیان این‌که شما ۹۰ کلان‌پروژه و چشم‌انداز ۱۰ ساله تدوین کردید اما سیاست‌های این ۱۰ سال را به شورا بیاورید تا مصوب کنید و نسل‌های بعد از ما هم آن را دنبال کنند، گفت: بیان اینگونه موارد در اذهان مردم این مساله را ایجاد می‌کند که شهردار تهران سلیقه‌ای تصمیم گرفته و مصوبه شورا را ندارد.

نظرات بینندگان