arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۸۴۳۸۱
تاریخ انتشار: ۱۵ : ۱۷ - ۱۴ تير ۱۴۰۱

ثبت نام کارشناسی ارشد بدون آزمون دانشگاه آزاد آغاز شد

ثبت‌نام بدون آزمون ویژه استعدادهای درخشان مقطع کارشناسی ارشد رشته‌های پزشکی و غیر پزشکی سال ۱۴۰۱ دانشگاه آزاد اسلامی و همچنین ثبت نام از متقاضیان آزمون اختصاصی واحدهای ارس، کیش و امارات در مقطع کارشناسی ارشد این دانشگاه آغاز شد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

ایسنا: ثبت‌نام بدون آزمون ویژه استعدادهای درخشان مقطع کارشناسی ارشد رشته‌های پزشکی و غیر پزشکی سال ۱۴۰۱ دانشگاه آزاد اسلامی و همچنین ثبت نام از متقاضیان آزمون اختصاصی واحدهای ارس، کیش و امارات در مقطع کارشناسی ارشد این دانشگاه آغاز شد.

 مرکز سنجش، پذیرش و امور فارغ‌التحصیلی دانشگاه آزاد اسلامی اعلام کرد: به اطلاع متقاضیان ثبت‌نام بدون آزمون ویژه استعدادهای درخشان مقطع کارشناسی ارشد سال ۱۴۰۱ دانشگاه آزاد اسلامی می‌رساند، ثبت‌نام از امروز سه‌شنبه ۱۴ تیر آغاز و تا روز شنبه ۲۵ تیرماه ادامه خواهد داشت.

داوطلبین با مراجعه به سامانه ثبت نام الکترونیکی مرکز سنجش، پذیرش و فارغ‌التحصیلی به آدرس www.azmoon.org پس از مطالعه دفترچه راهنما و در صورت داشتن شرایط ویژه استعدادهای درخشان مقطع کارشناسی ارشد، ابتدا نسبت به خرید کارت اعتباری اقدام و سپس با ورود به سامانه نسبت به ثبت نام و انتخاب رشته/محل‌های درخواستی اقدام کنند.

داوطلبان لازم است پس از انتخاب رشته/محل، کد رهگیری و نسخه چاپی ثبت نام خود را تهیه و تا زمان اعلام نتایج نزد خود حفظ کنند.

همچنین، ثبت‌نام از متقاضیان آزمون اختصاصی واحدهای ارس، کیش و امارات در مقطع کارشناسی ارشد از امروز آغاز شده است. ثبت‌نام از متقاضیان این آزمون صرفاً از طریق سامانه ثبت‌نام مرکز سنجش، پذیرش و فارغ‌التحصیلی به آدرس www.azmoon.org انجام خواهد شد.

داوطلبان با مراجعه به سامانه مذکور، پس از مطالعه دفترچه راهنما و در صورت تمایل ابتدا نسبت به خرید کارت اعتباری اقدام و سپس با ورود به سامانه نسبت به ثبت‌نام و انتخاب رشته/محل‌های درخواستی اقدام کنند. هر داوطلب متناسب با مجموعه امتحانی مورد نظر می‌تواند حداکثر تا ۲۰ رشته/ محل را انتخاب و در فرم ثبت‌ نام درج کند.

آزمون این دوره به صورت مصاحبه حضوری خواهد بود و زمان و نحوه برگزاری آزمون (مصاحبه حضوری) متعاقباً اطلاع‌رسانی خواهد شد.

پذیرش نهایی در این دوره منوط به نتیجه ارزیابی گروه تخصصی مربوطه مبنی بر احراز شرایط علمی به منظور تحصیل در رشته مورد نظر خواهد بود. نتیجه نهایی مبنی بر پذیرش و یا عدم پذیرش افراد در نیمه دوم شهریورماه اعلام خواهد شد.

نظرات بینندگان