arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۸۴۴۴۱
تاریخ انتشار: ۴۵ : ۰۸ - ۱۵ تير ۱۴۰۱

لیگ ملت‌های والیبال؛ پیروزی ارزشمند ایران در خاک لهستان

تیم ملی والیبال لهستان با حضور تماشاگران خود از پس والیبال ایران برنیامد و با نتیجه ۳ بر ۲ شکست خورد. تیم ملی والیبال ایران در بازی دوم خود در این مسابقات پنج‌شنبه ۱۶ تیر از ساعت ۱۶ و ۳۰ دقیقه به مصاف ایتالیا خواهد رفت.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

ایسنا: تیم ملی والیبال لهستان با حضور تماشاگران خود از پس والیبال ایران برنیامد و با نتیجه ۳ بر ۲ شکست خورد.

تیم ملی والیبال ایران در اولین رقابت خود در هفته سوم لیگ ملت‌های والیبال به مصاف تیم ملی والیبال لهستان رفت و موفق شد این حریف سرسخت را شکست دهد. این پیروزی درحالی برای بلندقامتان ایران به دست آمد که لهستان در هفته سوم این مسابقات میزبان تیم ملی والیبال ایران بود.

در ست اول این رقابت، تیم ملی والیبال ایران با نتیجه ۲۵ بر ۲۱ شکست خورد تا والیبال ایران این هفته از رقابت‌ها را با شکست شروع کند. در ست دوم و سوم این مسابقه، والیبالیست‌های ایران عملکرد خوبی از خود به نمایش گذاشتند و توانستند حریف را تحت فشار قرار داده تا به ترتیب با نتایج ۲۵ بر ۲۳ و ۲۵ بر ۲۲ به پیروزی دست یابند.

در ست چهارم این مسابقه، دو تیم پایاپای پیش رفته به طوری که نتیجه ۲۳ بر ۲۲ به سود ایران شد. این رقابت در امتیازات پایانی بسیار حساس دنبال شد به طوری که دو تیم در امتیاز ۲۵ برابر شدند. سرمربی تیم ملی والیبال لهستان در امتیازات پایانی با ویدئو چک توانست مانع از پیروزی والیبال ایران شود. والیبال ایران که می‌توانست برنده این ست و این دیدار باشد با خطای بد موقع بازیکنان نتوانست ست چهارم را به نام خود کند و با نتیجه ۲۵ بر ۲۷ ست را واگذار کرد.

در ست پنجم این رقابت، تیم ملی والیبال ایران کار بسیار سختی را پیش رو داشت. هوداران پر شور لهستانی با تشویق بی امان خود کار را برای والیبالیست‌های ایران دشوار کرده بودند اما والیبالیست‌های ایران با نتیجه ۵ بر ۲ از میزبان این رقابت‌ها پیش افتادند. والیبال ایران که تیم برتر میدان بود توانست با نتیجه ۱۵ بر ۷ به پیروزی برسد تا والیبال لهستان با نتیجه ۳ بر ۲ مقابل ایران شکست بخورد.

تیم ملی والیبال ایران نخستین مسابقه خود در هفته سوم لیگ ملت‌ها ۲۰۲۲ را با ترکیب میلاد عبادی‌پور، امیرحسین اسفندیار، امیرحسین توخته، مهدی جلوه، امین اسماعیل‌نژاد، محمدطاهر وادی و محمدرضا حضرت‌پور برابر لهستان آغاز کرد.

تیم ملی والیبال ایران در بازی دوم خود در این مسابقات پنج‌شنبه ۱۶ تیر از ساعت ۱۶ و ۳۰ دقیقه به مصاف ایتالیا خواهد رفت.

نظرات بینندگان