arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۸۴۵۸
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۵۳ : ۲۲ - ۱۱ تير ۱۳۹۱

دستگيري برادران نفت‌خوار

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
چهار برادر كه از يك چاه نفتي در اهواز، 15 هزار ليتر نفت خام سرقت كرده بودند، دستگير شدند.

به گزارش انتخاب به نقل از جام‌جم، در پي سرقت نفت از چاه‌هاي يكي از شركت‌هاي نفت و گاز شهر اهواز، موضوع در دستور كار پليس آگاهي قرار گرفت و ماموران تحقيقات گسترده‌اي را براي دستگيري سارقان نفت‌خوار آغاز كردند.

ماموران پليس آگاهي با سرنخ‌هايي كه در اين زمينه به دست آوردند، يك دستگاه كاميون مخزن‌دار با تجهيزات پمپ‌كشنده را شناسايي و توقيف کرده و صاحبان اين خودروي سنگين را ـ كه دو برادر بودند ـ دستگير كردند.

متهمان دستگير شده با انتقال به اداره آگاهي، به سرقت اعتراف و عنوان كردند، اين محموله را براي فردي به نام خليل كه محل چاه‌هاي نفت‌خام را به آنها نشان داده است، سرقت مي‌كرده‌اند.

در پي اين اعترافات، تحقيقات پليس براي شناسايي سركرده باند ادامه داشت تا اين‌كه كارآگاهان چند انبار تخليه و بارگيري نفت‌خام سرقتي را شناسايي كردند.

كارآگاهان با تعقيب و مراقبت شبانه‌ روزي، پنج نفر از سارقان اصلي را كه چهار نفر آنها برادر بودند و در سرقت و قاچاق نفت فعاليت داشتند، به نام‌هاي داريوش، عامر، جاسب، حمزه و عزيز شناسايي و دستگير كردند.

سركرده اين باند به نام داريوش اعتراف كرد، همراه ديگر برادرهايش در سه گاراژ مختلف با نصب تانكرهاي 30 و 40 هزار ليتري، نفت سرقتي را به وسيله پمپ‌هاي بزرگ تخليه و آنها را به شهرستان‌هاي ديگر منتقل مي‌كردند.

متهم در ادامه به سرقت و قاچاق 15 هزار ليتر نفت خام اعتراف كرد.

متهمان دستگير شده پس از اعتراف به جرم خود، به اتهام سرقت و قاچاق نفت خام روانه زندان شدند.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
aamir
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۵۱ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۱
0
2
اگه راست می گید جلوی قطر و امارات و عربستان رو بگیرید که روزی صد ها هزار لیتر نفت سفره های مشترک رو به تاراج می برن. خیلی مرد هستید جلوی چاه های اریب قطر رو بگیرید که زیر سفره های ایران زدند. این بدبختا رو هم ول کنید بابا. از سر بیکاری میرن دزدی.
ناشناس
|
KUWAIT
|
۰۷:۱۱ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۲
0
2
سهمیه اشان بوده
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۳۲ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۲
0
0
جدای از جرم و خلافشان،خدایش
باید اسمشون را توی رکوردهای گینس ثبت کنند !
نظرات بینندگان