arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۸۴۶۴۹
تاریخ انتشار: ۳۱ : ۱۵ - ۱۶ تير ۱۴۰۱

واکنش نماینده بم به شایعه تاسیس استانی جدید در جنوب کرمان: چنین بحثی مصوب نشده؛ اگر هم بشود، باید نگرانی‌های مردم شرق استان هم دیده شود

حجت‌الاسلام موسی غضنفرآبادی نماینده مردم شرق استان کرمان گفت: نماینده‌ یکی از شهرستان های استان به شوخی یا جدی در خصوص استان شدن یکی از شهرستان ها، مطالبی را مطرح کردند. وی افزود: باید ظرفیت‌ها و نگرانی‌های مردم شرق استان هم دیده شود و به آنها توجه کنند. اگر توجه نکنند این موضوع اتفاق نخواهد افتاد یا اگر قرار باشد اتفاق رخ دهد برایشان بسیار سخت و دشوار خواهد بود.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

ایسنا: نماینده مردم شرق استان کرمان در مجلس شورای اسلامی به خبر تصویب استان شدن جنوب کرمان در هیات دولت واکنش نشان داد.

حجت‌الاسلام موسی غضنفرآبادی امروز 16 تیرماه و در حاشیه سفر استاندار کرمان به شهرستان بم در جمع خبرنگاران گفت: نماینده‌ یکی از شهرستان های استان به شوخی یا جدی در خصوص استان شدن یکی از شهرستان ها، مطالبی را مطرح کردند.

وی افزود: باید ظرفیت‌ها و نگرانی‌های مردم شرق استان هم دیده شود و به آنها توجه کنند. اگر توجه نکنند این موضوع اتفاق نخواهد افتاد یا اگر قرار باشد اتفاق رخ دهد برایشان بسیار سخت و دشوار خواهد بود.

غضنفرآبادی خاطرنشان کرد: تا جایی که بنده اطلاع دارم تاکنون چنین بحثی مصوب نشده و اگر هم در دولت مصوب شده باشد باید در مجلس تصویب شود.

نماینده مردم شرق استان کرمان در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: بنده معتقدم شخص رئیس جمهور محترم قطعا به نگرانی‌های مردم شرق که هنوز داغ زلزله را به دل دارند توجه دارند و متوجه این هستند که دیگر نگرانی دیگری برای آنها ایجاد نشود.

نظرات بینندگان