arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۸۴۶۸۶
تاریخ انتشار: ۱۴ : ۲۰ - ۱۶ تير ۱۴۰۱

لاشه دو خرس قهوه‌ای در مرودشت پیدا شد / محیط زیست: احتمالا هر دو خرس شکار شده بودند؛ یکی زخمی بوده و حین فرار از بین رفته؛ دیگری هم سوزانده شده

رئیس اداره محیط زیست مرودشت گفت: در پی دریافت گزارشی از سوی همیاران محیط زیست شهرستان مرودشت مبنی بر مشاهده لاشه دو فرد خرس قهوه‌ای در حوالی باغی در روستای ده دامچه مأموران اجرایی در محل حاضر شدند. سلطانی اظهار داشت: احتمال دارد شکار دو خرس اتفاق افتاده و به نظر می‌رسد یکی از خرس‌ها که زخمی بوده حین فرار از بین رفته و دیگری سوزانده شده است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

مهر: لاشه دو خرس قهوه ای که ظاهرا بر اثر شکار غیر مجاز تلف شده اند در روستای ده دامچه مرودشت کشف شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، رئیس اداره محیط زیست مرودشت گفت: در پی دریافت گزارشی از سوی همیاران محیط زیست شهرستان مرودشت مبنی بر مشاهده لاشه دو فرد خرس قهوه‌ای در حوالی باغی در روستای ده دامچه مأموران اجرایی در محل حاضر شدند.

سلطانی اظهار داشت: احتمال دارد شکار دو خرس اتفاق افتاده و به نظر می‌رسد یکی از خرس‌ها که زخمی بوده حین فرار از بین رفته و دیگری سوزانده شده است.

وی با اشاره به اینکه سوزاندن لاشه شکار یکی از راه‌های از بین بردن اثر جرم توسط شکارچیان غیر مجاز است اضافه کرد: تحقیقات محلی برای یافتن متخلفین ادامه دارد و به محض دریافت اخبار تکمیلی اطلاع رسانی خواهد شد.

نظرات بینندگان