arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۸۵۰۴۳
تاریخ انتشار: ۴۱ : ۱۷ - ۱۹ تير ۱۴۰۱

عضو شوراى شهر: بازار تهران ناايمن است؛ هيچ موقع هم ايمن نمی‌شود

احمد صادقى عضو شوراى شهر تهران گفت: بازار تهران ناایمن است و هیچ موقع هم ایمن نمى شود؛ شاید بتوان گفت زمانى امنیت ان مناسب مى شود که در مرحله اول تخلیه و هیچ فردی در ان جا حضور نداشته باشد. به گفته وی، معابر بسیار تنگ و تاسیسات فرسوده داخل بازار تهران وجود دارد، با توجه به وضعیت این بازار، فقط مى توانیم خودمان را زمانی آماده کنیم که اتفاق بیفتد و زودتر مقابله کنیم.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

باشگاه خبرنگاران: عضو شوراى شهر تهران گفت: هميشه در تمامى ادوار تذكراتى درباره بازار تهران داده شده اما طرح و لايحه جديدى به شورا نيامده است.

احمد صادقى گفت: بازار تهران ناايمن است و هيچ موقع هم ايمن نمى شود؛ شايد بتوان گفت زمانى امنيت ان مناسب مى شود كه در مرحله اول تخليه و هيچ فردي در ان جا حضور نداشته باشد.

به گفته عضو شوراى شهر تهران، معابر بسيار تنگ و تاسيسات فرسوده داخل بازار تهران وجود دارد، با توجه به وضعيت اين بازار، فقط مى توانيم خودمان را زماني آماده كنيم كه اتفاق بيفتد و زودتر مقابله كنيم.

او گفت: بازار تهران يكى از ناايمن ترين مجموعه هاى شهر تهران است و انتقال افراد اين بازار تنها راه ايمنى است. هميشه در تمامى ادوار تذكراتى داده شده اما طرح و لايحه جديدى به شورا نيامده است.

به گفته صادقى، بازار مجموعه ملى أست و تنها شهرداري وظيفه ايمن سازى ندارد و تمامى اركان نظام بايد به ميدان بيايند.

نظرات بینندگان