arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۸۵۵۷۹
تاریخ انتشار: ۳۴ : ۲۲ - ۲۲ تير ۱۴۰۱

اعتراض انجمن‌های علوم سیاسی و روابط بین الملل به انتشار تقطیع شده‌ی اظهارات ظریف در یکی از خبرگزاری‌ها

انجمن‌ها و کانون‌های علمی علوم سیاسی و روابط بین‌الملل در واکنش به انتشار تقطیع‌شده اظهارات محمدجواد ظریف در یکی از خبرگزاری‌ها بیانیه‌ای صادر کرد. در بخشی از این بیانیه آمده است: تقطیع و برداشت گزینشی از نشستی علمی چندساعته که به صورت خصوصی و صمیمانه با جمعی از دانشجویان و اساتید رشته علوم سیاسی و روابط بین‌الملل برگزار شده صورت گرفته. این نشست‌ها بدون هیچ جنبه سیاسی، صرفا رویکردی علمی و آکادمیک نسبت به تحولات اخیر جهان و حوزه بین‌الملل برگزار می‌شود.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

انجمن‌ها و کانون‌های علمی علوم سیاسی و روابط بین‌الملل در واکنش به انتشار تقطیع‌شده اظهارات محمدجواد ظریف در یکی از خبرگزاری‌ها بیانیه ای صادر کرد.

در بخشی از این بیانیه آمده است: در روزهای اخیر و پس از این دیدارها شاهد برخی بی‌اخلاقی‌های رسانه‌ای و هجمه‌هایی علیه آقای دکتر ظریف بوده‌ایم.

تقطیع و برداشت گزینشی از نشستی علمی چندساعته که به صورت خصوصی و صمیمانه با جمعی از دانشجویان و اساتید رشته علوم سیاسی و روابط بین‌الملل برگزار شده صورت گرفته.

این نشست‌ها بدون هیچ جنبه سیاسی، صرفا رویکردی علمی و آکادمیک نسبت به تحولات اخیر جهان و حوزه بین‌الملل برگزار می‌شود.

برخوردهای این چنینی با ساحت علمی و دانشگاهی کشور، نهایتا منجر به از بین رفتن راه تعامل و گفتگو و البته بسته شدن باب برگزاری چنین نشست‌های هم‌اندیشی و همفکری می‌شود.

آسیب و لطمه فقدان این جلسات و گفتمان‌های علمی نهایتا متوجه جامعه و سیستم سیاستگذاری و تصمیم‌گیری کشور خواهد شد.

خدمات و فعالیت‌های جناب دکتر ظریف نیز در عرصه ملی و فراملی قابل چشم‌پوشی نبوده و همواره مورد تایید و تقدیر شخصیت‌های ملی و بین المللی از جمله رهبر معظم انقلاب بوده است.

اعتراض انجمن‌های علوم سیاسی و روابط بین الملل به انتشار تقطیع شده‌ی اظهارات ظریف در یکی از خبرگزاری‌ها

نظرات بینندگان