arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۸۵۸۱۱
تاریخ انتشار: ۲۴ : ۰۹ - ۲۵ تير ۱۴۰۱

ارتش اسرائیل: یک راکت به منطقه‌ای غیرمسکونی در شهرک عسقلان برخورد کرد / سه نفر هنگام فرار به پناهگاه مصدوم شدند

ارتش اسرائیل از مقابله با یک فروند راکت و اصابت یک فروند راکت دیگر به منطقه ای غیرمسکونی در شهرک یهودی نشین عسقلان خبر داد. همچنین به گزارش خبرگزاری سما به نقل از منابع عبری، سه شهرک نشین پس از به صدا درآمدن آژیر خطر در شهرک عسقلان هنگام فرار به پناهگاه مصدوم شدند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

صداوسیما: ارتش رژیم صهیونیستی از مقابله با یک فروند راکت و اصابت یک فروند راکت دیگر به منطقه ای غیرمسکونی در شهرک صهیونیست نشین عسقلان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری سما، ارتش رژیم صهیونیستی از مقابله با یک فروند راکت و اصابت یک فروند راکت دیگر به منطقه ای غیرمسکونی در شهرک صهیونیست نشین عسقلان خبر داد.

به صدا درآمدن آژیر خطر در شهرک صهیونیست نشین عسقلان
خبرگزاری شهاب با پخش تصاویری از فعال شدن سامانه گنبدآهنین رژیم صهیونیستی در شهرک صهیونیست نشین "عسقلان" و به صدا درآمدن آژیر خطر در آن خبر داد.

خبرگزاری فلسطینی سما تصاویری از لحظه فرار شهرک نشینان صهیونیست از سواحل شهرک "عسقلان" پس از فعال شدن سامانه گنبد آهنین و به صدا درآمدن آژیر خطر در این شهرک خبر داد.

زخمی شدن سه شهرک نشین
به گزارش خبرگزاری سما به نقل از منابع عبری، سه شهرک نشین صهیونیست پس از به صدا درآمدن آژیر خطر در شهرک عسقلان هنگام فرار به پناهگاه مصدوم شدند.

نظرات بینندگان