arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۸۶۷۳
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۰۲ : ۱۵ - ۱۳ تير ۱۳۹۱

رادان: مستكبران غربي دنبال ايجاد «ايران آندلسي»هستند

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
جانشين فرمانده نيروي انتظامي با بيان اينكه غربي‌ها براي تسلط بر فتوحات مسلمانان در آندلس جوانان را بي‌غيرت و عياش كرده بودند، گفت: امروز مستكبران غربي به دنبال ايجاد يك «ايران آندلسي» هستند تا براي ورود به كشورمان هيچ خاكريزي در برابر آنها وجود نداشته باشد.

به گزارش انتخاب، سردار احمدرضا رادان در همايش جوانان و ترويج فرهنگ حجاب و عفاف در عصر انتظار گفت: آفت بي‌خيالي و جداشدن از ارزش‌ها از بدترين آفت‌ها براي جامعه بوده و هيچ فردي نبايد تصور كند كه از ناتوي فرهنگي دشمنان در امان است، زيرا جنگ نرم، تسخيركننده بعضا كساني است كه مدعي پايداري و پايبندي به ارزش‌ها هستند.

وي با بيان اينكه رهبر معظم انقلاب اسلامي بارها نسبت به جنگ‌نرم، شبيخون و ناتوي فرهنگي دشمنان هشدار داده‌اند، خاطرنشان كرد: امروز همه دشمنان اسلام و انقلاب براي ضربه‌زدن به نظام مقدس جمهوري اسلامي متحد شده‌اند، اما برخي همچنان نسبت به جنگ‌نرم دشمنان غافل و ناآگاه هستند.

جانشين فرماندهي نيروي انتظامي همچنين تصريح كرد: حكومت اسلامي نسبت به مسايل اقتصادي در جامعه اهتمام ويژه‌اي داشته و داراي آموزه‌هاي بسيار غني و پرمحتواست اما اساس حكومت ديني توجه به دين و اعتقادات مردم و معنويت در جامعه بوده از اين رو نظام اسلامي هيچ‌گاه نمي‌تواند نسبت به اعتقادات و فرهنگ ديني مردم بي‌تفاوت باشد.

وي با اشاره به اهميت و نقش حجاب و عفاف در سلامت و طهارت فردي و اجتماعي گفت: اين مساله باعث هجمه شديد دشمنان به مقوله حجاب و عفاف در جامعه شده و امروز دشمنان با برنامه‌ريزي‌هاي بلندمدت و سرمايه‌گذاري‌هاي كلان به دنبال انحطاط پايه‌هاي فكري و فرهنگي و ديني ملت ايران به ويژه جوانان و نوجوانان بوده و ترويج زندگي غربي و بدحجابي را از ملزومات جنگ نرم مي‌دانند.

رادان ضمن انتقاد از بي‌توجهي و غفلت برخي مردم و مسئولان نسبت به ناتوي فرهنگي دشمنان، خاطرنشان كرد: زماني بدحجاب‌ها در جامعه احساس مي‌كردند محيط براي آنان بسيار كوچك است، اما همين عده قليل بدپوشش‌ها با سوءاستفاده از غفلت جامعه، مي‌خواهند عرصه را براي متدينين و بانوان محجبه تنگ كنند.

وي تاكيد كرد: قطعا نيروي انتظامي و مسوولان امر، تحت هيچ شرايطي در مقابله با بدحجابي در جامعه و مبارزه با ناهنجاري‌هاي اجتماعي و اخلاقي كوتاه نخواهند آمد، زيرا اگر كوچكترين قصور و كوتاهي انجام شود، در برابر شهداي عزيزمان سرافكنده خواهيم بود.

جانشين فرماندهي نيروي انتظامي با بيان اينكه براي مقابله با بدحجابي در جامعه فقط كارهاي سلبي مدنظر نبوده و بايد به دنبال فرهنگ سازي در جامعه و تعميق فرهنگ ديني در ميان مردم باشيم، تصريح كرد: همه مردم و مسئولان در هر قشر و جايگاهي كه باشند بايد براي مقابله با ناتوي فرهنگي دشمنان مسئول و پاسخگو باشند.

بدحجابي و بدپوششي از نگاه ناجا جرم است

رادان ادامه داد: نيروي انتظامي به مسئله بدحجابي و بدپوششي به عنوان يک جرم نگاه کرده و حتما با آن برخورد مي‌کند، زيرا موضوع حجاب و عفاف مورد مطالبه مردم است و از حمايت‌هاي بي‌دريغ مردم از نيروي انتظامي در بحث حجاب و عفاف تشکر و قدرداني مي کنيم.

در اين همايش، به پاس فعاليت‌ها و زحمات سردار رادان در عرصه حجاب و عفاف، حمايل مزين به رمز يا ابوالفضل (ع) به عنوان نشان افتخاري هيئت و کانون خادم الرضا قم توسط حجت‌الاسلام‌ علي بهجت يادگار مرحوم حضرت آيت‌الله العظمي‌ بهجت بر دوش جانشين نيروي انتظامي انداخته شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۴
سید رضا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۳۰ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۳
1
24
آقای رادان ضابط باش نه سخنران .
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۲۰ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۳
1
25
بابا خواهش می کنیم که شما وارد بحثهای تاریخی و نقلی نشید سنگینتر خواهید بود
نظرات بینندگان