arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۸۷۱۵
تاریخ انتشار: ۲۸ : ۱۰ - ۱۴ تير ۱۳۹۱

جمهوری اسلامی: ملت‌ها به عملكرد نظام ما نگاه مي‌كنند نه به شعارهاي آن

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

روزنامه جمهوری اسلامی در سرمقاله امروزخود با عنوان "ما و تبلیغ تفکر مهدویت"، آورده است:

براي فراهم ساختن زمينه ظهور و برپائي حكومت عدل جهاني وظايفي برعهده داريم كه بعضي از آنها مشخصاً اينها هستند:

1 - مقابله با برداشت‌هاي سطحي، خرافي و جاهلانه از مهدويت. اين برداشت‌ها اگر از ناحيه افراد ساده‌لوح و بي‌غرض باشد به انحراف منجر مي‌شود و اگر از ناحيه افراد مغرض و سوءاستفاده گر باشد خطرناك است. بنابر اين، در هر دو صورت بايد با آن مقابله شود.

2 - به جاي برگزاري اجلاس و همايش‌هاي تشريفاتي و صرف هزينه‌هاي گزاف در اين قبيل محافل كه فقط جنبه نمايشي دارند، بايد به اقدامات زيربنائي روي آورد. تربيت متخصصان و افراد اهل نظر در موضوع مهدويت، تحقيق در موضوع مهدويت در سطوح علمي و عميق و ترويج تفكر مترقي مهدويت در سطح كشور و جهان با تكيه بر يافته‌هاي علمي متكي بر منابع معتبر و منطق قوي، از جمله اقداماتي هستند كه مي‌توانند مهدويت را از نظريه پردازي به ميدان عمل وارد كنند و راه را براي انجام وظيفه فراهم سازي ظهور هموار نمايند.

3 - تنها نظام حكومتي مبتني بر امامت و انتظار بايد در عمل نشان دهد كه در تلاش براي برقراري عدالت صادق است. ملت‌ها به عملكرد اين نظام نگاه مي‌كنند نه به شعارهاي آن. ما فقط هنگامي مي‌توانيم به مردم جهان بقبولانيم تأسيس حكومت عدل جهاني يك نظريه قابل عمل است كه در مسير برقراري عدالت قدم برداشته باشيم. در آن صورت هيچ نيازي به شعار دادن نداريم و عملكرد ما بهترين مبلغ براي تفكر مهدويت خواهد بود.
نظرات بینندگان