arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۸۸۱۱۹
تاریخ انتشار: ۴۲ : ۱۰ - ۰۹ مرداد ۱۴۰۱

اعلام محورهای پرترافیک تهران در صبح امروز

رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ به تشریح وضعیت ترافیکی صبحگاهی پایتخت پرداخت و گفت: پلیس از آمادگی کامل برای روانسازی و مدیریت ترافیک برخوردار است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 ایسنا: رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ به تشریح وضعیت ترافیکی صبحگاهی پایتخت پرداخت و گفت: پلیس از آمادگی کامل برای روانسازی و مدیریت ترافیک برخوردار است.

سرهنگ علی اصغر شریفی ، دراین‌باره اظهارکرد:‌ طبق بررسی‌هایی که از وضعیت ترافیک صبحگاهی امروز در شهر تهران صورت گرفت، ترافیک از حوالی ساعت هفت صبح امروز آغاز شده و تا حدود ساعت ۱۰ ادامه داشت. در حال حاضر شاهد کاهش حجم ترافیک در معابر هستیم و این وضعیت تا بعد از ظهر امروز و آغاز ترافیک عصرگاهی ادامه خواهد داشت. همچنین حجم ترافیک در مقایسه با روز گذشته نسبتا کمتر شده بود.

وی ادامه داد: صبح امروز شاهد ورود بار ترافیکی از غرب، شرق و جنوب به سمت مرکز و شمال تهران بودیم. بر این اساس در ورودهای شرقی تهران از جمله بزرگراه شهید بابایی به سمت غرب، از محدوده بعد از بلوار نیروی زمینی ترافیک پرحجم اما در حال حرکت بود. این ترافیک تا ورودی شهید صیاد شیرازی ادامه داشت. در مسیر شرق به غرب بزرگراه صدر نیز شاهد ترافیک پرحجم اما روان بودیم.

شریفی ادامه داد:‌ در بزرگراه شهید سلیمانی به سمت غرب، از محدوده بعد از خیابان منصوری نیز ترافیک نیمه سنگین اما روان گزارش شده بود، این شرایط تا پل سید خندان ادامه داشت. در بزرگراه شهید زین الدین به سمت غرب نیز از روی پل امام علی (ع) شاهد ترافیک پرحجم بودیم که تا خیابان پاسداران ادامه داشت.

وی در خصوص ترافیک صبحگاهی ورودی‌های غربی نیز گفت: صبح امروز ترافیک در بزرگراه شهید همت به سمت شرق از محدوده جنت آباد آغاز شده و تا خیابان گاندی پرحجم بود. در بزرگراه شهید حکیم به سمت شرق نیز از خیابان ستاری شاهد ترافیک نیمه سنگین و روان بودیم که تا روند تا خیابان شیخ بهایی ادامه داشت. در بزرگراه آیت‌الله هاشمی رفسنجانی نیز شاهد بار ترافیکی نیمه سنگین صبحگاهی بودیم که در مسیر غرب به شرق وجود داشته و تا حوالی سعادت آباد ادامه داشت.

رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ با بیان اینکه در مسیر جنوب به شمال بزرگراه شیخ فصل الله نوری از بعد از پل جناح نیز شاهد ترافیک نیمه سنگین صبحگاهی بودیم، گفت: در خیابان آزادی مسیر غرب به شرق از محدوده استاد معین نیز شاهد حجم بالای تردد بودیم.

شریفی درباره ترافیک محورهای جنوبی نیز گفت: در مسیر جنوب به شمال بزگراه شهید نواب صفوی از محدوده پل هلال احمر تا ورودی تونل توحید شاهد ترافیک نیمه سنگین بودیم. در بزرگراه شهید چمران حدفاصل همت تا حکیم نیز ترافیک پرحجم اما روان بود. بزرگراه امام علی (ع) در مسیر جنوب به شمال از گلشن‌دوست نیز دارای ترافیک پرحجم و نیمه سنگین بود.

وی با بیان اینکه صبح امروز ماموران پلیس راهور از آمادگی کامل برای مدیریت و روانسازی ترافیک برخوردار بودند، گفت: برای ترافیک عصرگاهی نیز تمهیدات لازم اتخاذ شده است.

نظرات بینندگان