arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۸۸۱۶
تاریخ انتشار: ۲۱ : ۱۷ - ۱۵ تير ۱۳۹۱

زندگی حضرت خدیجه فیلم می شود

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

تهیه کننده فیلم زندگی «حضرت خدیجه» از ساخت و آغاز فیلمبرداری این فیلم از سال آینده خبر داد.

به گزارش انتخاب، محمد خزاعی در گفت‌وگو با خبرگزاری دانشجو، با بیان اینکه تحقیقات فیلم سینمایی زندگی «حضرت خدیجه»، همسر پیامبر اکرم(ص) پس از هشت ماه به پایان رسید، گفت: در حال ارزیابی نویسندگان برای ساخت این فیلم هستیم.
 
وي افزود: این فیلم نخستین اثر تصویری و سینمایی درباره بانوی جهان اسلام است که جمال شورجه کارگردانی آن را بر عهده خواهد داشت.
 
تهیه کننده فیلم «حضرت خدیجه» اضافه کرد: فیلم زندگی «حضرت خدیجه» براساس دغدغه شخصی در حال ساخت بوده و به دلیل اینکه احساس کردم حضرت خدیجه (س) به عنوان یک شخصیت و الگو برای تمام کشورهای جهان است که به ایشان اعتقاد و باور دارند، بنابراين فيلمش ساخته خواهد شد.
 
خزاعی ادامه داد: مادر حضرت فاطمه زهرا(س) الگویی بسیار کامل در جریان ورود فرهنگ اسلام بوده که کمتر به آن پرداخته شده و نیاز به معرفی و شناخته شدن دارد.
 
وي درباره قصه فیلم توضیح داد: داستان از دوران نوجوانی حضرت خدیجه آغاز می شود و تا بعثت حضرت رسول اکرم (ص) ادامه خواهد داشت.
 
تهیه کننده این فیلم سینمایی در پایان ضمن ابراز امیدواری از تولید و ساخت این فیلم خاطرنشان کرد: از سال آینده ساخت فیلم زندگی «حضرت خدیجه» آغاز خواهد شد.
نظرات بینندگان