arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۸۸۴۶۷
تاریخ انتشار: ۰۰ : ۱۵ - ۱۱ مرداد ۱۴۰۱

چرا نباید از ربات فالوکننده در اینستاگرام استفاده کنیم؟

توقعی که اینستاگرام از پیج شما دارد این هست که فالوورهای فعالی داشته باشید. به عبارت دیگر، برای اینستاگرام این مسئله اهمیت زیادی دارد که ببیند شما با فالوورهای خودتان تعامل دارید، محتوا های شما را لایک می کنند و برای شما کامنت می گذارند. تنها در این صورت است که شاسن بیشتری برای دیده شدن محتواهای خودتان خواهید داشت.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

زمانی که شما کار خودتان را در اینستاگرام شروع می کنید، با چند مسئله بسیار جدی مواجه هستید. اول آنکه چگونه محتوا تولید کنید و دوم اینکه چطور بتوانید در سریع ترین زمان ممکن، تعداد قابل توجهی فالوور جذب کنید. در هر صورت، باید این واقعیت را بپذیریم که اینستاگرام تبدیل به بزرگترین پلتفرمی شده که ایرانی ها در آن حضور دارند. بیش از 40 میلیون کاربر فعالی که با اهداف گوناگون، از سرگرمی گرفته تا کسب درآمد در ان حضور دارند و فعالیت می کنند.

بنا بر این، همه به نحوی به دنبال پیدا کردن فالوور هستند و در این مسیر ممکن است اشتباهاتی هم انجام دهند. استفاده از ربات های اینستاگرامی شاید بزرگترین اشتباه این افراد باشد. هرچند که استفاده از ربات ها می تواند بسیار جذاب باشد، اما به دلایل زیادی می تواند برای شما مشکل ایجاد کند. در ادامه مهم ترین این دلایل را بررسی می کنیم. همچنین در انتها به شما بهترین راه افزایش فالوور یعنی خرید فالوور واقعی اینستاگرام را معرفی می کنیم. پس تن انتها همراه ما باشید.

چرا نباید از ربات فالوکننده در اینستاگرام استفاده کنیم؟

ربات‌ها نرخ تعامل با کاربران پیج شما را پایین می‌آورند

توقعی که اینستاگرام از پیج شما دارد این هست که فالوورهای فعالی داشته باشید. به عبارت دیگر، برای اینستاگرام این مسئله اهمیت زیادی دارد که ببیند شما با فالوورهای خودتان تعامل دارید، محتوا های شما را لایک می کنند و برای شما کامنت می گذارند. تنها در این صورت است که شاسن بیشتری برای دیده شدن محتواهای خودتان خواهید داشت. حالا اگر از ربات ها استفاده کنید چه اتفاق می افتد؟ شما فالوور هایی خواهید داشت که هیچ تعاملی با شما ندارند و دیگر نه خبری از لایک است و نه کامنت و... بنا بر این، به دست آوردن فالوور های غیر فعال، نه تنها هیچ کمکی به شما نمی کند، بلکه باعث میشود تعامل پیج شما پایین بیاید که این یک مانع بسیار جدی و مهم درمسیر رشد پیج شما خواهد بود.

چرا نباید از ربات فالوکننده در اینستاگرام استفاده کنیم؟

ربات‌های فالوور گیر بر خلاف قوانین و سیاست های اینستاگرام عمل می کنند

اینستاگرام هم مانند هر پلتفرم دیگری، یکسری قوانین و مقرراتی دارد که خیلی هم به آن ها پایبند است و حساسیت به خرج می دهد و با کسی هم شوخی ندارد. به عنوان مثال، محدودیت در تعداد فالو، لایک و کامنت گذاشتن. مسئله جاییشروع می شود که برخی از ربات ها این محدودیت ها را رعایت نمی کنند و این مسئله باعث می شود که اینستاگرام پیج شما را مسدود کند. در هر صورت باید توجه داشته باشید که اینستاگرام بار ها و بار ها هشدار داده و به صاحبان پیج اعلام کرده است که تحت هیچ شرایطی نباید از ربات ها استفاده کنند.

بنا بر این، سر این موضوع کاملا جدی است و ممکن است پیج شما را مسدود کند و دیگر کاری از دستتان بر نیاید.

فعالیت ربات وجهه مناسبی برای پیج شما نخواهد داشت

حتما بارهازیر پست خودتان یا سایرین کامنت های عجیب و غریبی دیده اید. کامنت هایی که هیچ ارتباطی با موضوع و محتوای پست ندارند و حتی اگر مرتبط هم باشند، شما خیلی سریع متوجه غیر واقعی بود آن ها می شوید و حتیزمان خواندنشان را هم به خودتان نمی دهید. این هم یکی دیگر از مسائلی است که ربات ها ایجاد می کنند: کامنت‌های بی ربط! به عبارتی دیگر، یکی از مواردی که ربات‌ ها برای آن برنامه ‌ریزی شده‌اند کامنت گذاشتن است.

مثلا کامنت ‌هایی مثل چه تصویر زیبایی! چه پروفایلی خوبی دارید! از این مدل کامنت‌ ها با کلی هشتگ بی ربط. حالا فرض کنید یکی از کاربرها یک پست غمگین و دپرس گذاشته، یا مثلا صحنه مرگ یک نفر را پست کرده! همین وسط، ربات عزیز زیر پست کامنت می‌کند که چه تصویر زیبایی! پس بحث کامنت‌های بی ربط یکی از مشکلات ربات‌هاست و می تواند تاثیر منفی بر پیج شما بگذارد.

همه این مواردی که توضیح دادیم، نشان می دهد که استفاده از ربات ها هرچند که در ظاهر مفید است، اما ممکن است مشکلات فراوانی را برای پیج شما به وجود بیاورد. مشکلاتی که شاید ارزش انجام این کار را نداشته باشند و خیلی زود شما را از کاری که کرده اید، پشیمان کنند. پس تا جای ممکن، از این ربات ها استفاده نکنید.

چرا نباید از ربات فالوکننده در اینستاگرام استفاده کنیم؟

تا اینجای مطلب، به شما توضیح دادیم که چرا استفاده از ربات ها، انتخاب مناسبی برای جذب فالوور ها نیست. در هر صورت باید این واقعیت را بپذیریم که همه این فعالیت ها را ما به خاطر جذب فالوور انجام می دهیم. اما جذب فالوور راه های راحت تر و سریع تری هم دارد. به عبارتی دیگر، یکی از بهترین و شاید پربازده­ترین راه­حل­های افزایش فالوور، خرید فالوور «واقعی» اینستاگرام است. با این کار، در کمترین زمان ممکن، هر تعداد فالوور که بخواهید وارد صفحه کاری شما می­شوند. برای این کار کافی است وارد سایت­های معتبری مانند «ایران فالوور» شوید و تعداد فالوور موردنظرتان را انتخاب و هزینه را پرداخت کنید.

تا به اینجای کار برعهده ایران فالوور است، اما مابقی داستان با شماست؛ یعنی این شما هستید که به‌عنوان صاحب یک کسب­وکار آنلاین، باید این تعداد مخاطب را حفظ کنید، حالا با برگزاری مسابقه، تخفیف ویژه و... .

این نکته را هم بدانید که افراد زیادی برای خرید فالوور اینستاگرام تبلیغ می­کنند، اما خیلی از آنها فالوور فیک هستند و همانطور که در بالا اشاره شد، نتیجه عکس برای­تان خواهد داشت.

«ایران فالوور» بیش از 7 سال سابقه در این زمینه دارد و با پشتیبانی 24ساعته، شما را در هر شرایطی حمایت می­کند. کافی است به سایت خرید فالوور واقعی www.irfollower.com سری بزنید و برای خرید اقدام کنید.

 

نظرات بینندگان