arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۸۹۱۶۵
تاریخ انتشار: ۵۰ : ۱۵ - ۱۶ مرداد ۱۴۰۱

محمود عباس: تجاوز اسرائیل به غزه عبور از همه خطوط قرمز است

رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین امروز یکشنبه حملات رژیم صهیونیستی علیه فلسطین و مقدسات در مسجد الاقصی و تجاوز مستمر به مردم در نوار غزه و تخریب منازل ساکنان آن‌ها را محکوم کرد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

شفقنا: رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین امروز یکشنبه حملات رژیم صهیونیستی علیه فلسطین و مقدسات در مسجد الاقصی و تجاوز مستمر به مردم در نوار غزه و تخریب منازل ساکنان آن‌ها را محکوم کرد.

به گزارش خبرگزاری فلسطینی معا، رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین تشدید خطرناک حملات اسرائیل علیه مردم و مقدسات ما در مسجد الاقصی را با اجازه دادن به گروه‌های افراطی یهودی برای یورش به مسجد الاقصی و اقامه نماز تلمودی در صحن های آن و تجاوزات مستمر آن به فلسطینیان در نوار غزه و تخریب خانه های بالای ساکنان آنها که منجر به شهادت خانواده هایی از جمله زنان و کودکان شد، محکوم کرد.

نبیل ابورودینه، سخنگوی رسمی محمود عباس گفت: تداوم تجاوزات اسرائیل چه در مسجدالاقصی، چه در نوار غزه، چه جنین و دیگر شهرها و روستاهای فلسطینی، تخطی از همه خطوط قرمز است و نشان دهنده تلاش اسرائیل برای سوق دادن مسائل به سمت تشدید تنش و درگیری بیشتر است.

او از جامعه بین المللی به ویژه دولت آمریکا خواست تا زمان از دست نرفته است، فورا برای توقف این تجاوز رژیم صهیونیستی مداخله کند.

ابورودینه با اشاره به اینکه محمود عباس به تلاش های خود با طرف های منطقه ای و بین المللی برای توقف این تشدید تنش های اسرائیلی که مردم فلسطین و مقدسات اسلامی و مسیحی آنها را هدف قرار می دهد ادامه می دهد، خاطرنشان کرد: شورای امنیت سازمان ملل متحد نشست ویژه ای را در مورد جنگ در نوار غزه برگزار خواهد کرد، باید در برابر مسئولیت های خود ایستادگی و این تجاوز را متوقف کند.

در حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه از عصر جمعه تاکنون 32 فلسطینی شهید و 253نفر زخمی شده اند.

نظرات بینندگان