arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۸۹۲۵۶
تاریخ انتشار: ۳۱ : ۱۱ - ۱۷ مرداد ۱۴۰۱

دادستان رفسنجان درباره حادثه قتل ۱۰ نفر: قاتل شیشه مصرف کرده بود / بازجویی ادامه دارد / همه مقتولان مرد بودند

ایمان شهسواری دادستان رفسنجان با اشاره به قتل ۱۰ نفر شامل ۶ افغانستانی و ۴ ایرانی توسط یک قاتل تبعه افغانستان، گفت: قاتل خودزنی کرده و هم اکنون در بیمارستان بستری و تحت بازجویی است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

تسنیم: دادستان رفسنجان با اشاره به قتل ۱۰ نفر شامل ۶ افغانستانی و ۴ ایرانی توسط یک قاتل تبعه افغانستان، گفت: قاتل خودزنی کرده و هم اکنون در بیمارستان بستری و تحت بازجویی است.

ایمان شهسواری دادستان عمومی و انقلاب رفسنجان صبح امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به آخرین وضعیت پرونده حادثه مرگبار در رفسنجان در اظهار داشت: این درگیری در بخش بهرمان از توابع رفسنجان رخ داده است.

دادستان عمومی و انقلاب رفسنجان با اشاره به قتل ۱۰ نفر شامل ۶ افغانستانی و ۴ ایرانی توسط یک قاتل تبعه افغانستان، گفت: قاتل خودزنی کرده و هم اکنون در بیمارستان بستری و تحت بازجویی است.

وی با بیان اینکه از همان ابتدای دستگیری متهم، بازپرس ویژه قتل شهرستان رفسنجان در شهرستان انار- فاصله ۵۰ کیلومتری از نوق رفسنجان- حضور داشته است، افزود: این حادثه عصر روز گذشته اتفاق افتاده و متهم تحت مصرف روانگردان از نوع شیشه دست به این اقدام مرگبار زده است.

شهسواری اعلام کرد: بلافاصله پس از کسب گزارش این حادثه تلخ دستورات قضایی لازم جهت دستگیری عوامل این حادثه صادر شد و در نهایت قاتل پس از یک عملیات تعقیب و گریز و هنگامی که خود را در محاصره ماموران پلیس می‌بیند اقدام به خودزنی می‌کند.

دادستان عمومی و انقلاب رفسنجان با اشاره به اینکه ماموران بلافاصله وی را دستگیر و به بیمارستان شهرستان انار منتقل می‌کنند، ادامه داد: بازجویی‌های اولیه از متهم توسط بازپرس ویژه قتل دادسرای عمومی وانقلاب رفسنجان در حال انجام است.

شهسواری گفت: در بازجویی‌های اولیه، متهم مسائل شخصی و اختلافاتی که از قبل با تعدادی از اتباع افغانستانی داشته را انگیزه اصلی این جنایت عنوان کرده است.

وی با اشاره به اینکه تمام افرادی که جان خود را در این حادثه از دست داده‌اند مرد و در بازه سنی جوان و میان سال بوده‌اند، بیان کرد: همه این افراد از کسانی بودند که در محل چاه موتور‌های کشاورزی در حال کار بودند.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان رفسنجان تصریح کرد: شامگاه یکشنبه جلسه شورای تامین برگزار و اطلاعات تکمیلی در اسرع وقت اعلام خواهد شد.

نظرات بینندگان