arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۸۹۲۶۸
تاریخ انتشار: ۲۱ : ۱۳ - ۱۷ مرداد ۱۴۰۱

محدودیت تردد در اکثر میادین تهران در روز عاشورا / پلیس: مشکل ترافیکی نداریم

سرهنگ موسوي پور جانشین پلیس راهور تهران بزرگ گفت: در اکثر میادین شهر تهران مانند تجریش، منیریه، امام رضا ( ع )، باغ فیض، امامزاده حسن و کاج جهت سهولت تردد عزاداران محدودیت تردد اعمال شده است و رانندگان می توانند از مسیرهای جایگزین که توسط همکاران بنده مستقردر محل مشخص شده است به مسیر خود ادامه دهند .
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

موسوی پور در خصوص وضعیت معابر شهر تهران در روز ۱۷ مرداد و عاشورای حسینی توضیحاتی ارائه داد.

سرهنگ موسوي پور گفت: مشکل ترافیکی نداریم و تردد ها به سهولت انجام می شود.

وی ادامه داد: در اکثر میادین شهر تهران مانند تجریش، منیریه، امام رضا ( ع )، باغ فیض، امامزاده حسن و کاج جهت سهولت تردد عزاداران محدودیت تردد اعمال شده است و رانندگان می توانند از مسیرهای جایگزین که توسط همکاران بنده مستقردر محل مشخص شده است به مسیر خود ادامه دهند .

سرهنگ موسوی پور افزود: همکاران بنده از ابتدای صبح در کنار هیئات و عزداران حسینی ( ع ) حضور داشته و ترافیک و ترددها را به موقع مدیریت و جهت افزایش ایمنی تردد خودروها و شهروندان در سطح معابر پایتخت حضور دارند .

جانشین پلیس راهور تهران بزرگ گفت: با توجه به خلوتی معابر به رانندگان توصیه می شود که با سرعت مجاز در بزرگراه ها تردد کرده و مراقب حرکت عابرین و عزاداران حسینی ( ع ) در سطح معابر باشند و همچنین رانندگان به توصیه های پلیس راهور مستقر در معابر و محل هایی که دارای محدودیت است عمل کرده و همکاری لازم را داشته باشند.

نظرات بینندگان