arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۸۹۶۵
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۴۱ : ۱۱ - ۱۷ تير ۱۳۹۱

هندوانه 60درصد ارزان مي‌شود/خربزه باكيفيت در راه است

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

چند روزي است كه قيمت هندوانه در مقايسه با قبل گران‌تر شده است. دليل آن نيز اتمام هندوانه مناطق گرمسيري مثل دزفول، ميناب يا شيراز و كم‌ياب شدن آن تا آمدن هندوانه مناطق سردسير مثل اراك و همدان عنوان شده است.

در اين باره رييس اتحاديه ميوه و سبزي‌فروشان با بيان اينكه قيمت هندوانه حدود 60 درصد كاهش خواهد يافت، به خبرنگار خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا) گفت: از اوايل ماه مبارك رمضان و تقريبا از روز پنجم مردادماه هندوانه سبزوار، گرگان، اراك، سرخس، مشهد و همدان وارد بازار مي‌شوند كه آمدن هندوانه اين مناطق ارزاني را به همراه خواهد داشت. حسين مهاجران با بيان اينكه بهترين هندوانه براي همدان است، ادامه داد: دو سال پي در پي در منطقه سبزوار هندوانه زيادي كاشته شد كه همين موضوع باعث متضرر شدن باغداران شد و به همين دليل امسال در مقايسه با سال گذشته هندوانه كمتري كاشته شد و در نتيجه قيمت آن افزايش يافته است.

وي همچنين با بيان اينكه امسال خربزه فروان و ارزان است و در حال حاضر از دزفول وارد مي‌شود، گفت: خربزه با كيفيت بهتر براي تربت جام و تربت حيدريه است و حدود 20 تا 25 روز آينده خربزه از تربت جام وارد بازار مي‌شود.

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
مهدی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۲۱ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۷
0
0
مرده شور تیترتونو ببرن
خربزه با کیفیت!!!!!!!
همه مشکلاتمون حل شده فقط مونده خریزه
؟
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۴۲ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۷
0
0
بزک نمیر بهار میاد ....... حالالالای لای کمبوزه با خیار میاد دریم دام دام !!!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۵۸ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۷
0
0
.....کمبوزه با خیار میاد.....
نظرات بینندگان