arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۸۹۶۶۷
تاریخ انتشار: ۵۰ : ۱۰ - ۲۰ مرداد ۱۴۰۱

وزیر علوم: برای ترم آینده، اصلاً کلاس غیرحضوری نداریم / آموزش، ‏قطعا حضوری است

محمد علی زلفی گل وزیر علوم تحقیقات و فناوری اعلام کرد: آموزش ترم آینده به صورت قطعی حضوری است و اصلاً کلاس غیرحضوری برای ترم آینده نداریم.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

مهر: وزیر علوم تحقیقات و فناوری اعلام کرد: آموزش ترم آینده به صورت قطعی حضوری است و اصلاً کلاس غیرحضوری برای ترم آینده نداریم.

محمد علی زلفی گل از قطعی شدن آموزش حضوری در ترم آینده دانشگاه‌ها خبر داد و افزود: بر اساس مصوبه ستاد ملی کرونا، آموزش ترم آینده دانشگاه‌ها به شکل حضوری خواهد بود.

وی درباره برگزاری برخی از کلاس‌ها در ترم آینده به صورت غیر حضوری توسط برخی از دانشگاه‌ها گفت: اصلاً کلاس غیر حضوری برای ترم آینده نداریم.

وزیر علوم تحقیقات و فناوری افزود: همه کلاس‌های ترم آینده به صورت حضوری برگزار خواهد شد مگر اینکه شرایط خاصی ایجاد شود که قابل پیش بینی نباشد، در غیر این صورت تمام کلاس‌ها حضوری است.

بر اساس این گزارش، در بخشی از مصوبه ستاد ملی کرونا که به وزارتخانه‌های علوم ،تحقیقات و فناوری، بهداشت درمان و آموزش پزشکی، آموزش و پرورش و دانشگاه آزاد ابلاغ شده است آمده است با توجه به قطعی بودن آموزش حضوری در مدارس و دانشگاه‌ها ، قبل از آغاز سال تحصیلی جدید ، تزریق نوبت یادآور واکسن برای دانشجویان پیگیری شود.

همچنین وزارت آموزش و پرورش و دانشگاه‌ها نسبت به آماده سازی تهویه مناسب در کلاس‌های درس و خوابگاه‌های دانشجویی اقدام کنند.

نظرات بینندگان