arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۸۹۶۹۱
تاریخ انتشار: ۴۷ : ۱۳ - ۲۰ مرداد ۱۴۰۱

روسیه: هیچ طرح جایگزینی برای احیای برجام وجود ندارد زیرا با قطعنامه شورای امنیت در تناقض خواهد بود

ایوان نِچایف معاون سخنگوی وزارت خارجه روسیه با ممکن دانستن دستیابی به نتیجه مثبت در مذاکرات وین، گفت که هیچ طرح جایگزینی برای احیای برجام وجود ندارد چون با تصمیم‌های شورای امنیت سازمان ملل در تناقض است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

روسیه: هیچ طرح جایگزینی برای احیای برجام وجود ندارد زیرا با قطعنامه شورای امنیت در تناقض خواهد بود

معاون سخنگوی وزارت خارجه روسیه با ممکن دانستن دستیابی به نتیجه مثبت در مذاکرات وین، گفت که هیچ طرح جایگزینی برای احیای برجام وجود ندارد چون با تصمیم‌های شورای امنیت سازمان ملل در تناقض است.

به گزارش «انتخاب»، «ایوان نِچایف» معاون سخنگوی وزارت خارجه روسیه گفت: «از دیدگاه مسکو، همه تناقضات در مذاکرات احیای توافق هسته‌ای [ایران] قابل حل بوده و دستیابی به یک نتیجه مثبت، کاملا ممکن است».

به نوشته فارس به نقل از وبگاه «ریانووستی»، نچایف با بیان اینکه هیچ طرح جایگزینی برای احیای برجام نمی‌تواند وجود داشته باشد، اظهار داشت: «زیرا این امر با تصمیم‌ها و قطعنامه شورای امنیت سازمان ملل در تناقض است».

وی طی نشست خبری در مسکو با بیان اینکه پیش‌نویس ارائه شده توسط اتحادیه اروپا برای احیای برجام و توافق در مذاکرات وین هنوز در دست بررسی است؛ تاکید کرد درخواست غرب برای تصویب آن در اسرع وقت، هنوز زودهنگام است.

نظرات بینندگان