arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۸۹۶۹۳
تاریخ انتشار: ۵۴ : ۱۳ - ۲۰ مرداد ۱۴۰۱

بازداشت هفت‌تیرکش اینستاگرامی در روانسر

رئیس پلیس فتا استان کرمانشاه از شناسایی فردی خبر داد که در فضای مجازی با انتشار تصاویری از سلاح گرم اقدام به قدرت‌نمایی می‌کرد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
ایسنا : رئیس پلیس فتا استان کرمانشاه از شناسایی فردی خبر داد که در فضای مجازی با انتشار تصاویری از سلاح گرم اقدام به قدرت‌نمایی می‌کرد.
 
سرهنگ علی عباسی کسانی در این خصوص اظهار کرد: در پی رصد و پایش فضای مجازی کارشناسان پلیس فتا شهرستان روانسر با صفحه‌ای در شبکه‌های اجتماعی مواجه شدند که حاوی محتواهایی مبنی بر قدرت‌نمایی و انتشار تصاویری از سلاح گرم توسط شخصی در فضای مجازی بود، در همین زمینه موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس فتا این شهرستان قرار گرفت.
 
وی افزود: با اقدامات تخصصی و فنی انجام‌شده توسط کارشناسان این پلیس و استخراج مستندات لازم و ادله دیجیتال، عامل نگهداری و انتشار تصاویر سلاح گرم مورد شناسایی قرار گرفت.
 
کسانی گفت: کارشناسان پلیس فتا روانسر با هماهنگی مرجع قضایی، طی یک عملیات غافلگیرانه و با انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی متهم را دستگیر و تعدادی سلاح گرم غیرمجاز نیز از وی کشف و توقیف گردید.
 
این مقام انتظامی با اشاره به اینکه فضای مجازی جایی برای شرارت مجرمین نیست، تأکید کرد: هر کس به هر بهانه و وسیله ای به‌قصد قدرت‌نمایی و با ایجاد رعب و وحشت بخواهد امنیت و آرامش مردم را در فضای حقیقی و یا مجازی خدشه‌دار کند مطمئناً با برخورد قاطعانه پلیس مواجه خواهد شد.
 
رئیس پلیس فتا کرمانشاه از عموم شهروندان درخواست کرد هرگونه موارد مشکوک در خصوص جرائم حوزه سایبری را از طریق سایت پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.ir بخش گزارش‌های مردمی به کارشناسان مربوطه اطلاع دهند.
نظرات بینندگان