arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۸۹۶۹۴
تاریخ انتشار: ۵۵ : ۱۳ - ۲۰ مرداد ۱۴۰۱

واژه «اسرائیل» از بخش فروش بلیط جام جهانی قطر در سایت فیفا حذف شد

روزنامه اسرائیلی یدیعوت آحارونوت نوشت که بخش ویژه فروش آفرهای جام جهانی فوتبال قطر در سایت فدراسیون بین المللی فوتبال(فیفا)، واژه «اسرائیل» را از این بخش حذف کرده و به جای آن از واژه «سرزمین های اشغالی فلسطین» استفاده کرد. این رسانه افزود: این بخش پورتال فیفا توسط یک شهروند قطری مدیریت می شود و در آن امکان خرید بلیط براساس محل سکونت وجود دارد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

ایرنا: روزنامه صهیونیستی یدیعوت آحارونوت نوشت که بخش ویژه فروش آفرهای جام جهانی فوتبال قطر در سایت فدراسیون بین المللی فوتبال(فیفا)، واژه «اسرائیل» را از این بخش حذف کرده و به جای آن از واژه «سرزمین های اشغالی فلسطین» استفاده کرد.

این رسانه صهیونیست افزود: این بخش پورتال فیفا توسط یک شهروند قطری مدیریت می شود و در آن امکان خرید بلیط براساس محل سکونت وجود دارد.

یدیعوت آحارونوت تصریح کرد: "هواداران فوتبالی اسرائیلی امروز چهارشنبه وقتی به بخش آفرهای جام جهانی در سایت فیفا مراجعه کردند، متوجه شدند که اسم «اسرائیل» در آستانه برگزاری مسابقات جام جهانی امسال از فهرست اسامی این بخش حذف شده است."

پیشتر، یائیر لاپید نخست وزیر موقت رژیم صهیونیستی در پیامی توئیتری اعلام کرده بود که هواداران فوتبال در سرزمین‌های اشغالی می‌توانند برای تماشای حضوری فوتبال جام جهانی قطر به این کشور سفر کنند.

بیست‌ودومین دورهٔ جام جهانی فوتبال از ۲۱ نوامبر تا ۱۸ دسامبر ۲۰۲۲ (۳۰ آبان تا ۲۷ آذر ۱۴۰۱) در قطر برگزار خواهد شد.

نظرات بینندگان