arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۸۹۸۳۰
تاریخ انتشار: ۰۷ : ۱۹ - ۲۱ مرداد ۱۴۰۱

وزیر بهداشت: کشت حلزون شنوایی برای کودکان زیر ۴ سال رایگان شد

وزیر بهداشت با بیان اینکه کشت حلزون شنوایی یکی از اولویت‌های ما است گفت: با توجه به اینکه کشت حلزون شنوایی هزینه بالایی دارد اما برای بچه‌های زیر چهار سال رایگان انجام می‌شود.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

تسنیم: وزیر بهداشت با بیان اینکه کشت حلزون شنوایی یکی از اولویت‌های ما است گفت: با توجه به اینکه کشت حلزون شنوایی هزینه بالایی دارد اما برای بچه‌های زیر چهار سال رایگان انجام می‌شود.

بهرام عین‌اللهی در حاشیه بازدید از طرح‌های عمرانی در حال احداث در شهرستان انار به‌عنوان نماینده رئیس جمهور با تسلیت ایام عزاداری امام حسین (ع) اظهار داشت: بیمارستان حضرت ولی‌عصر (عج) انار 95 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و در سفر استانی رئیس جمهوری به استان کرمان 30 میلیارد تومان بودجه برای تکمیل آن اختصاص داده شده است.

وی با بیان اینکه با تخصیص این بودجه پیش‌بینی می‌شود که تا حدود سه ماه آینده بیمارستان شهرستان انار به بهره‌برداری برسد گفت: امیدواریم با افتتاح کامل بیمارستان تا حدود زیادی مشکلات درمانی مردم منطقه برطرف شود.

وزیر بهداشت تصریح کرد: تقاطع غیرهمسطح شهر انار نیز 95 درصد پیشرفت دارد که در سفر رئیس جمهور به استان اعتبار لازم برای اتمام این پل در نظر گرفته شده و حتما به زودی شاهد افتتاح آن خواهیم بود.

وی بیان کرد: مراحل انتقال آب از خلیج فارس به استان کرمان امشب در شورای اداری استان کرمان به ریاست رئیس جمهور محترم مطرح و تصمیم گیری می‌شود.

عین‌اللهی با اشاره به اینکه کشت حلزون شنوایی یکی از افتخارات کشور است که در کشور ما انجام می‌شود گفت: بچه‌های زیر چهار سال اگر شنوایی آنها درست شود تکلم آنها نیز درست می‌شود و این مهم برای ما یک فوریت است.

وی با بیان اینکه در کشور 15 مرکز دولتی و 15 مرکز خصوصی را موظف کردیم که کشت حلزون شنوایی را انجام بدهند افزود: تلاش می‌کنیم تعداد بیمارانی که مشکل کشت حلزون شنوایی در کشور دارند را به صفر برسانیم.

وزیر بهداشت با اشاره به اینکه کشت حلزون شنوایی یکی از اولویت‌های ما در وزارت بهداشت است و حتما پیگیری خواهیم کرد اظهار داشت: با توجه به اینکه کشت حلزون شنوایی هزینه بالایی دارد اما برای بچه‌های زیر چهار سال رایگان انجام می‌شود.

نظرات بینندگان