arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۸۹۹۳۲
تاریخ انتشار: ۵۴ : ۱۳ - ۲۲ مرداد ۱۴۰۱

خط اضطراری تامین آب شهرکرد وارد مدار شد / پایدار شدن آب شرب در ۹۵ درصد از مناطق چهارمحال و بختیاری

بر اساس آخرین اطلاعات میدانی و اطلاعات بدست آمده از شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور، خط آبرسانی اضطراری به شهرکرد که برای مواقع ضروی تعبیه شده بود هم اکنون با ظرفیت بیش از ۹۰ لیتر بر ثانیه در مدار قرار گرفته است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

تسنیم: بر اساس آخرین اطلاعات میدانی و اطلاعات بدست آمده از شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور، خط آبرسانی اضطراری به شهرکرد که برای مواقع ضروی تعبیه شده بود هم اکنون با ظرفیت بیش از ۹۰ لیتر بر ثانیه در مدار قرار گرفته است.

خط پدافندی آبرسانی به شهرکرد که در مواقع ضرورت برای تامین آب استفاده می‌شود، از دیروز وارد مدار شد و هم‌اکنون به عنوان منبع جایگزین آب گل‌آلود کوهرنگ مورد استفاده قرار می‌گیرد.

بر اساس اطلاعات رسیده از منابع محلی، این خط آبرسانی اضطراری ظرفیت انتقال بیش از 90 لیتر بر ثانیه آب را دارد و می‌توان بخش قابل توجهی از منبع خارج شده از مدار به دلیل سیل را پوشش دهد.

بر اساس آخرین اطلاعات میدانی و اطلاعات بدست آمده از شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور، هم اکنون بیش از 95 درصد از مناطق مسکونی استان چهارمحال و بختیاری از آب شرب پایدار استفاده می‌کنند و 5 درصد باقیمانده نیز به دلیل محدودیت‌های فنی از جمله اختلاف ارتفاع با مسئله افت فشار آب مواجه هستند.

لازم به ذکر است نیروهای عملیاتی آبفا از ابتدای گل‌آلودگی آب کوهرنگ با دستور وزیر نیرو به صورت پیوسته و شبانه‌روزی در حال فعالیت برای رفع محدودیت‌ها هستند.

نظرات بینندگان