arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۹۰۰۱۳
تاریخ انتشار: ۵۲ : ۲۱ - ۲۲ مرداد ۱۴۰۱

پرسپولیس صداوسیما را تحریم کرد

تیم فوتبال پرسپولیس در جریان هفته نخست لیگ برتر فوتبال به مصاف ذوب‌آهن رفت. بعد از این دیدار اوسمار لوس ویرا مربی برزیلی پرسپولیس به نشست خبری رفت تا پاسخگوی سوالات خبرنگاران باشد، اما مدیر رسانه پرسپولیس اعلام کرد اگر دوربین‌های صداوسیما نشست خبری را ترک نکنند، مربی پرسپولیس نشست را ترک می‌کند. در نهایت هم مربی پرسپولیس به دلیل حضور دوربین‌های تلویزیونی، بدون پاسخگویی به سوالات خبرنگاران محل نشست خبری را ترک کرد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

ایسنا: مربی تیم فوتبال پرسپولیس حاضر به گفت‌وگو با دوربین‌های صداوسیما نشد.

تیم فوتبال پرسپولیس در جریان هفته نخست لیگ برتر فوتبال ایران عصر روز شنبه در ورزشگاه فولادشهر اصفهان به مصاف ذوب‌آهن رفت که این دیدار در نهایت با تساوی بدون گل به پایان رسید. بعد از این دیدار اوسمار لوس ویرا مربی برزیلی پرسپولیس به نشست خبری رفت تا پاسخگوی سوالات خبرنگاران باشد اما مدیر رسانه پرسپولیس اعلام کرد اگر دوربین‌های صداوسیما نشست خبری را ترک نکنند، مربی پرسپولیس نشست را ترک می‌کند. در نهایت هم مربی پرسپولیس به دلیل حضور دوربین‌های تلویزیونی، بدون پاسخگویی به سوالات خبرنگاران محل نشست خبری را ترک کرد.

باشگاه پرسپولیس همچون استقلال به دنبال حق پخش تلویزیونی است و به همین خاطر اجازه نداد مربی تیمش در مقابل دوربین‌های تلویزیونی صحبت کند.

نظرات بینندگان