arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۹۰۱۰۰
تاریخ انتشار: ۴۸ : ۱۳ - ۲۳ مرداد ۱۴۰۱

الهیان: جلسه کمیسیون امنیت ملی با تیم مذاکره کننده هسته‌ای امروز برگزار می‌شود/ بررسی پیش نویس اتحادیه اروپا

زهره الهیان عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی از جلسه عصر امروز این کمیسیون با اعضای تیم مذاکره کننده‌ هسته‌ای ایران خبرداد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

خبرگزاری دانشجو: عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی از جلسه عصر امروز این کمیسیون با اعضای تیم مذاکره کننده‌ هسته‌ای ایران خبرداد.

زهره الهیان عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی درباره آخرین اخبار از بررسی پیش نویس مذاکرات احیای برجام اظهارکرد: کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس امروز جلسه‌ای را با تیم مذاکره کننده هسته‌ای خواهد داشت که احتمال مسئول تیم مذاکره کننده نیز در این جلسه حضور پیدا می‌کند.

وی افزود: بررسی آخرین اخبار از روند مذاکرات و همچنین پیش نویس پیشنهادی اتحادیه اروپا برای بازگشت طرف‌ها به برجام، در دستور کار جلسه امروز کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی قرار دارد.

الهیان تاکید کرد: خوشبختانه تیم مذاکره کننده هسته‌ای در طول ماه‌های گذشته دستاوردهای خوبی را داشته است که البته تمامی جوانب باید سنجیده شود و مورد بررسی قرار بگیرد. باید ببینم حقوق هسته‌ای ایران و منافع ملت ایران تا چه میزان در مذاکرات مورد تاکید قرار گرفته است. درواقع سبک و سنگین کردن این مسائل از اهمیت زیادی برخوردار است.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: جمهوری اسلامی ایران نسبت به زمان امضای برجام، پیشرفت‌های قابل توجهی را در صنعت هسته‌ای داشته است و گشایش‌های بسیار خوبی در حوزه فروش نفت ایجاد شده است. با تمام این تفاسیر اما باید بررسی کنیم که مذاکرات چه ثمراتی برای کشور و حقوق از دست رفته ملت ایران خواهد داشت.

نظرات بینندگان