arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۹۰۱۱۱
تاریخ انتشار: ۲۸ : ۱۴ - ۲۳ مرداد ۱۴۰۱

اجاره ویلا ارزان و لاکچری در اطراف تهران با اسنپ روم

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

اجاره ویلا ارزان و لاکچری در اطراف تهران با اسنپ روم

تفریح و گردشگری همیشه یکی از لذت‌بخش‌ترین انتخاب‌هایی است که می‌توان در روز‌های گرم تابستان داشت. خصوصا اگر مقصد مناطق خنک و خوش آب‌وهوایی مثل لواسان و کردان باشد که می‌تواند تجربه‌ای بی‌نظیر برای تعطیلات آخر هفته رقم بزند.

نزدیکی این مناطق به تهران سبب می‌شود که به‌راحتی بتوانید در یک روز از هر یک از این مناطق بازدید کنید یا اگر تمایل داشته باشید چند روز در نواحی گردشگری بمانید می‌توانید از خدمات اجاره ویلا اطراف تهران استفاده کنید.

مناطق لواسان و کردان جزء بهترین مناطق ییلاقی تهران هستند که رودخانه‌ها و منظره‌های چشم‌نواز فراوانی را در خود جای‌داده‌اند.

در این مقاله قصد داریم شما را بهترین جاذبه‌های این دو منطقه و شرایط اجاره ویلا در لواسان و اجاره ویلا در کردان آشنا کنیم.

اجاره ویلا ارزان و لاکچری در اطراف تهران با اسنپ روم

معرفی کلی منطقه لواسان

لواسان که در دامنه کوه‌های البرز واقع شده است به‌عنوان قسمتی از شمیرانات شناخته می‌شود و وجود آب فراوان و صحنه‌های بسیار زیبا آن را به مقصد بسیاری از گردشگران تبدیل کرده است. اگر مایل به اجاره ویلا در اطراف تهران هستید به شما پیشنهاد می‌کنیم که لواسان را در گزینه‌های خود قرار دهید.

این شهر فاصله‌ای هفت‌کیلومتری از تهران دارد و هر زمان که اراده کنید می‌توانید خیلی سریع به آنجا برسید. مجموع لواسانات محدوده بسیار بزرگی است اما به دلیل حضور زیاد گردشگر ویلا‌ها و اقامتگاه‌های زیادی در آن ساخته شده است که در هر قسمتی که بیشتر علاقه‌مند باشید می‌توانید اقدام به اجاره ویلا در لواسان کنید. در ادامه به معرفی این جاذبه‌های گردشگری در لواسان و کردان می‌پردازیم و شرایط اجاره ویلا را نیز شرح خواهیم داد.

معرفی کلی منطقه کردان

روستای کردان جزئی از استان البرز و شهرستان ساوجبلاغ است و فاصله‌ای ۱۵ کیلومتری با کرج دارد. همین فاصله نزدیک با تهران باعث شده است که بسیاری از تهرانی‌ها در ایام تعطیل هفته به این روستای بی‌نظیر و خوش‌آب‌وهوا سفر کنند.

کردان امروزه خود شامل چندین روستا از جمله روستای طاووسیه، افشاریه، سنقرآباد، چهارباغ و چند روستای دیگر است که همه آن‌ها می‌توانند به‌عنوان مقصد گردشگران، انتخاب شوند.

اجاره ویلا ارزان و لاکچری در اطراف تهران با اسنپ روم

جاذبه‌های گردشگری لواسان

اگر قصد اجاره ویلا را دارید بهتر است اقامتگاه خود را طوری انتخاب کنید که دسترسی راحتی به مکان‌های دیدنی زیر داشته باشید.

روستای افجه

روستای افجه یک مکان گردشگری در ناحیه شمالی لواسان قرار دارد. این روستا علاوه بر آب‌وهوای خوب چند مکان دیدنی زیبا نیز دارد. دشت هویج، آبشار افجه و حمام قدیمی از این مکان‌ها هستند.

روستای سینک

روستای سینک نیز در نزدیکی افجه واقع شده است و اگر برای دیدن افجه سفر کرده‌اید حیف است که از روستا نیز دیدن نکنید. این روستا رودخانه بسیار پرآبی دارد که باعث شده است هوای روستا بسیار دلپذیر و مطبوع باشد.

روستای امامه

اگر دوست دارید در یک مکان روستایی دنج قدم بزنید و با عبور از کوچه‌باغ‌ها و کوچه‌های روستایی لذت ببرید این روستا یکی از بهترین انتخاب‌ها است.

پارک ملی لار

اگر دوست دارید یک دشت پر از گل و زیبا را ببینید این پارک را از دست ندهید. علاوه بر طبیعت زیبا در این پارک گونه‌های جانوری فراوانی نیز زندگی می‌کند. ممکن است به طور اتفاقی گله‌ای از بز‌های کوهی، فلامینگو یا عقاب طلایی را در این دشت مشاهده کنید.

سد لتیان

سد و دریاچه لتیان نیز از مکان‌های جذاب و دیدنی در لواسان است. اگر به لواسان سر می‌زنید پیشنهاد می‌کنیم دیدن آن را از دست ندهید.

جاذبه‌های گردشگری کردان

اجاره ویلا اطراف تهران با اسنپ روم یکی از بهترین روش‌ها برای گشت و گذاری چندروزه در روستا‌های خوش‌آب‌وهوای این منطقه است. اجاره ویلا در کردان قطعا یکی از بهترین انتخاب‌هایی است که می‌توانید داشته باشد. اگر مایل هستید که مکان‌های دیدنی کردان را بشناسید با ما همراه باشید.

رود کردان

رود کردان که نام این منطقه نیز از این رودخانه گرفته شده است یکی از زیباترین دیدنی‌های کردان است. این رودخانه بسیار پرآب است که از نواحی سرسبز و خوش‌آب‌وهوا می‌گذرد.

سایت پرواز کردان

اگر به تجربه هیجان پرواز علاقه دارید می‌توانید از سایت پرواز کردان دیدن کنید. شما می‌توانید در این مرکز پرواز با پاراگلایدینگ و هواپیمای ملخی را تجربه کنید.

دهکده آرامش کردان

این مجموعه که به آن مجموعه اقامتی ایثار نیز گفته می‌شود محل مناسبی برای انواع تفریحات است. علاوه بر هوای مطبوع شما می‌توانید از امکانات چمن مصنوعی، استخر شنا و سالن‌های ورزشی استفاده کنید.

پل بانو صحرا

کردان علاوه بر مکان‌های طبیعی دارای اماکن تاریخی نیز هست. این پل یکی از آن‌ها است که مربوط به دوره صفویه است و در فهرست آثار ملی ایران جای دارد.

جمع‌بندی

اگر قصد بازدید از روستا‌های دیدنی تهران را دارید ما به شما بازدید از لواسان و کردان را پیشنهاد می‌کنیم. برای اجاره ویلا اطراف تهران می‌توانید از خدمات اسنپ روم استفاده کنید.

اسنپ روم به شما کمک می‌کند که بتوانید با هر بودجه‌ای که دارید ویلا و سوییت اجاره کنید و از پشتیبانی ۲۴ ساعته در تمام روز‌های هفته بهره‌مند شوید.

همه اقامتگاه‌های موجود در این پلتفرم به نقاط مهم شهری دسترسی دارند و تجربه یک تفریح به‌یادماندنی را برای شما رقم می‌زنند.

برای درخواست اجاره ویلا در لواسان و همچنین اجاره ویلا در کردان می‌توانید به سایت و اپلیکیشن اسنپ روم یا سوپر اپلیکیشن اسنپ مراجعه کنید.

نظرات بینندگان