arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۹۰۱۵۶
تاریخ انتشار: ۱۳ : ۱۹ - ۲۳ مرداد ۱۴۰۱

رتبه اول استان تهران در میزان خسارات ناشی از سیل / نماینده مجلس: تامل برانگیز است

فرهاد بشیری نماینده مردم پاکدشت در مجلس با بیان اینکه رتبه اول استان تهران پیرامون میزان خسارات ناشی از سیل تامل برانگیز است، از وزارت کشور خواست تا به این موضوع رسیدگی کند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

خانه ملت: نماینده مردم پاکدشت در مجلس با بیان اینکه رتبه اول استان تهران پیرامون میزان خسارات ناشی از سیل تامل برانگیز است، از وزارت کشور خواست تا به این موضوع رسیدگی کند.

فرهاد بشیری در نشست علنی امروز (یکشنبه، 23 مردادماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی ضمن تسلیت به مناسبت شهادت امام حسین (ع) و امام سجاد (ع)، گفت: امروز توفیق داریم در خدمت جمعی از یادگاران شهدای شهرستان پاکدشت در روز مقاومت اسلامی باشیم ضمن خیرمقدم به آن ها امیدواریم مجلس و دولت و همه مسئولان تداوم بخش راه شهدا باشند و همه تلاششان این باشد که منویات امام خمینی (ره)، رهبر معظم انقلاب و شهدا را نصب العین قرار دهند و به ملت به خوبی خدمات ارائه دهند.

نماینده مردم پاکدشت در مجلس در تذکر به وزیر کشور، ادامه داد: به تازگی شاهد بروز سیلاب هایی در کشور بودیم که به مناطق زیادی خسارت وارد کرد اما آنچه مسلم است استان تهران شاهد بیشترین میزان خسارت بود که ضرورت دارد اهتمام جدی در این زمینه صورت بگیرد چرا که رتبه اول تلفات و خسارات برای این استان جای تامل است و ضروری است مسئولان وزارت کشور به این موضوع رسیدگی کنند.

وی تصریح کرد: در شهرستان پاکدشت سیلاب به روستاهای حمامک، شهرک صنعتی عباس آباد و حتی عشایر پاکدشت که در بخش لار هستند خساراتی وارد کرد که ضروری است به سرعت به وضعیت آن ها رسیدگی شده و مساعدت های بیشتری صورت بگیرد.

بشیری یادآور شد: از دولت درخواست می کنم که به گونه ای اقدام کند که تیم اقتصادی انسجام بیشتری داشته باشد چرا که موضوع معیشت مردم باید با جدیت مورد توجه قرار گیرد.

وی افزود: به تازگی در ارتباط با پروژه های عمرانی کشور مبالغی پرداخت شده اما کمک کننده اینکه بتواند پروژه های عمرانی کشور را به سرعت بیاندازد نیست بنابراین ضرورت دارد به این موضوع توجه ویژه ای شود.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم در پایان از رئیس جمهور خواست به معاونت برنامه و بودجه دستور دهد مساعدت ویژه ای در خصوص کمربندی ملی پاکدشت داشته باشد.

نظرات بینندگان