arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۹۰۱۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۲ : ۲۱ - ۱۷ تير ۱۳۹۱

لاریجانی: طرح بستن تنگه هرمز هنوز به طور رسمي تهيه نشده است

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
رييس مجلس شوراي اسلامي با بيان اينكه نمايندگان طرحي براي بستن تنگه هرمز تدوين كرد‌ه‌اند گفت:‌ نمايندگان مي‌توانند در تمامي امور داخلي و خارجي اظهارنظر كنند و ممكن است طرحي براي بستن تنگه هرمز نيز ارائه نمايند كه اين جزء حقوق شان است.

به گزارش ايسنا، علي لاريجاني در حاشيه مراسم توديع و معارفه دادستان ديوان محاسبات در پاسخ به پرسش ايسنا در مورد تهيه طرح دو فوريتي بستن تنگه هرمز از سوي تعدادي از نمايندگان گفت: برخي از نمايندگان چنين طرحي را تدوين كردند اما هنوز درمسير بررسي قرار نگرفته است، البته اين جزء حقوق نمايندگان به شمار مي‌آيد.

وي افزود: نمايندگان مي‌توانند در تمامي امور داخلي و خارجي اظهارنظر كنند و ممكن است طرحي را ارائه نمايند و اين جزء حقوق‌شان است.

رييس قوه مقننه در عين حال خاطر نشان كرد:‌البته اگر اين طرح به صورت رسمي تهيه شد بايد در پروسه كاري مجلس و كميسيون‌هاي مربوطه قرار گيرد و مشخص شود كه چگونه خواهد بود.

لاريجاني در پاسخ به اين پرسش كه شما خودتان با اين طرح موافق هستيد؟ گفت: اين موضوع خيلي نيازمند اظهارنظر نيست.

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
داود
|
FRANCE
|
۱۳:۵۱ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۸
0
0
با سلام میخواستم از کلیه عوامل سایت خبری انتخاب تشکر کنم برای اخبار و مطالب جالب و خواندنی که برای مخاطبان می نویسید باز هم از همه همکاران شما کمال تشکر و از خداوند متعال ارزوی موفقعیت را خواهانم زنده باد ایران اسلامی عزیز نا بود باد دشمنان انقلاب اسلامی ایران
نظرات بینندگان