arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۹۰۲۶۲
تاریخ انتشار: ۵۱ : ۱۳ - ۲۴ مرداد ۱۴۰۱

با تورهای ساحلی ترکیه بیشتر آشنا شوید

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

ترکیه یک مقصد گردشگری محبوب برای بسیاری از افرادی است که به دنبال تجربیات جدید در سفرهای خارجی می گردند و اینکه کشور ترکیه از نظر جاذبه‌ های تفریحی، ساحلی و توریستی، تنوع چشمگیری دارد. در تابستان، مقصدهای ساحلی این کشور بیشتر از سایر مقصدها در بین توریست و ها و مسافران از سراسر دنیا مورد توجه قرار می ‌گیرند. بهترین شهرهای ساحلی ترکیه برای سفر به ترکیه را در ادامه به شما معرفی میکنیم. همچنین ترکیه به عنوان کشوری که در دو قاره اروپا و آسیا قرار گرفته است و دارای جاذبه های گردشگری بسیار زیادی است، به عنوان مقصدی برای توریست ها از سرتاسر دنیا و علی الخصوص ایران شناخته می شود. منابع طبیعی و سواحل رویایی و حیرت انگیز آن چشم اندازی بی نظیر به این شهرهای این کشور داده است.

با تورهای ساحلی ترکیه بیشتر آشنا شوید

یکی از جاذبه های گردشگری مهم برای مسافران استفاده از سواحل و لذت بردن از زیبایی های دریا است که کشور ترکیه به دلیل موقعیت جغرافیایی که دارد و نیز هم جواری با دریای اژه از این نعمت بزرگ بهره مند می باشد. اگر الویت شما از سفر به ترکیه بهره بردن و لذت بردن از سواحل شگفت انگیز و تمیز شهرهای توریستی و ساحلی این کشور است، بهتر است قبل از سفر با شهرهای ساحلی و دریایی آن آشنا شوید. در این مطلب به معرفی شهرهای ساحلی ترکیه می پردازیم؛ پس با آژانس مسافرتی نامی گشت ایرانیان همراه باشید.

تور کوش آداسی

درست در جنوب شهر ازمیر شهر زیبا و حیرت برانگیز کوش آداسی قرار گرفته است. شهری ساحلی و البته رویایی! وجود هتل های 5 ستاره لوکس و تفریحات ساحلی متنوع و هیجان انگیزش این مقصد توانسته بعنوان اولین انتخاب هر مسافری که قصد سفر به ترکیه را دارد کند. آب و هوای معتدل و مدیترانه ای این شهر و تفریحات ساحلی آن را به مقصد محبوب بسیاری از گردشگران از سرتاسر دنیا کرده است. شکل ظاهری این شهر شبیه پرنده است و کوش آداسی به معنای سر پرنده می باشد. اگر به دنبال شهری ساحلی و البته ارزان در ترکیه هستید، مجموعه نامی گشت به شما پیشنهاد می کند با تور کوش آداسی نامی گشت همراه شوید.

با تورهای ساحلی ترکیه بیشتر آشنا شوید

بی شک کوشی آداسی یکی از محبوب ترین و زیباترین بندرهای کشتی های کروز در ترکیه را به خود اختصاص داده است و گزینه تفریحی کشتی سواری معمولا برای گردشگران و توریست هایی که به خصوص با تور کوش آداسی به این مقصد شگفت انگیز در ترکیه سفر می کنند، می تواند به شدت تجربه ای خاطره انگیز و متفاوتی باشد. در این شهر بندری هر چیزی که برای تعطیلاتی هیجان انگیز با حضور دریا، آفتاب و ساحل انتظار داشته باشید، برای شما محیا شده است. شما علاقه مندان این امکان را دارید که از تعطیلات خود بیشترین لذت را در این مقصد ببرید و البته این شهر ساحلی ترکیه تنها به دلیل سواحل و تفریحات آبی خود به شهرت نرسیده است بلکه تاریخ و جاذبه های بکر و بسیار هیجان انگیزی را نیز در خود جای داده است. از جمله بهترین و معروف ترین مکان های کوش آداسی می توان به جزیره کبوتر، منطقه بندری، كادينلار دنيزى، پریه نه، میلتوس، دیدیما، کرازلی و شبه جزیره دیلک و... اشاره کرد.

تور ازمیر

از دیگر شهرهای ساحلی ترکیه که این روزها جزو پرطرفدارترین و محبوب ترین مقاصد ساحلی برای سفر توریستی حتی اقامت در بین مسافران ایرانی دارد و پروازهای مستقیمی از تهران به آن هر هفته به این شهر برگزار می شود، شهر ساحلی ازمیر با برج های سر به فلک کشیده، هتل های دریایی، طبیعت بکر، مراکز خرید لوکس و تفریحات ساحلی هیجان انگیزش مقصدی لذت بخش و ایده آل برای شماست. نکته مثبت ازمیر هزینه تفریحات و اقامت آن می باشد که نسبتا از آنتالیا و آلانیا پایین تر است، گرچه مکان های تاریخی متنوعی در جای جای ازمیر وجود دارد اما سواحل رومانتیک آن جزو زیباترین جاذبه این شهر است.

با تورهای ساحلی ترکیه بیشتر آشنا شوید

تفریحگاه‌ ها، بارها، رستوران‌ ها و کافه ‌های ازمیر همگی این شهر را به جذابیت بیشماری رسانده است و این شهر جزو سومین شهر بزرگ ترکیه معروف و محبوب است. ازمیرِ تاریخی‌، بندرگاهی است که در گذشته آناتولی را به مهم‌ترین بنادر زمان متصل می ‌کرده است و نیز شهری چند فرهنگی که تنوع زیادی در بناها، غذاها و جاذبه های زیادی را به نمایش می گذارد و اینکه ازمیر در زمستان بسیار سرد و در تابستان گرم و مرطوب است. بهترین زمان برای سفر با تور ازمیر از اواخر اسفند تا اواخر خرداد است و از سوی دیگر از اواخر شهریور تا اواسط آذر نیز زمان بسیار خوبی برای سفر به این شهر می باشد؛ در ازمیر بارش باران زیاد است اما به دلیل بالا بودن رطوبت بارش برف به ندرت رخ می ‌دهد.

تور بدروم

یکی دیگر از شهرهای جنوبی و ساحلی ترکیه بدروم است. بدروم شهری تاریخی و ساحلی و کم جمعیتی است که به دلیل  مجاورت با دریا دارای آب و هوای مطلوب و مدیترانه ای می باشد، حتی در فصل زمستان هم سرمای زیادی در این شهر حس نمی کنید اما ایده آل ترین زمان برای سفر با تور بدروم اواخر بهار می باشد. این شهر کوچک و کم جمعیت بسیار تمیز و دیدنی است. بیشتر خانه های این شهر به رنگ سفید است که جلوه ای زیبا به شهر بخشیده است و جالب است بدانید که زندگی در بدروم بسیار ارزان است و از کرایه های سرسام آور در استانبول در این شهر خبری نیست.

کشتی های بزرگ و قایقرانی در سواحل شهر تردد می کنند که جذابیتی دوچندان به شهر بخشیده است و خود اهالی ترکیه برای سپری کردن تعطیلاتشان به این شهر سفر می کنند. اگرچه زمان شنا کردن تنها بین خرداد تا اوایل شهریور ماه است اما در تمام طول سال هوای معتدلی دارد و سفر به آن خالی از لطف نیست. اگر بخواهید در کنار استراحت در ساحل و بازدید از بناهای تاریخی خرید هم بکنید می توانید به مراکز خرید شهر سری بزنید و اینکه مراکز خرید بزرگی که قطعا در سفری ۷ یا ۸ روز فرصت نمی کنید در همه شان خرید کنید.

نتیجه گیری نهایی

با توجه به توضیحات بالا در حال حاضر اگر به دنبال تورهای متنوعی به مقاصد کوش آداسی، بدروم و ازمیر برای تجربه سفری هیجان انگیز و به یادماندنی از سمت مجموعه مسافرتی نامی گشت هستید، براحتی می توانید کیفیت و آرامش در بالاترین سطح را با ما تجربه کنید. البته ناگفته نماند که افرادی که علاقه مند به شرکت در تورهای ترکیه در تمام ایام سال هستند، می توانند علاوه بر مراجعه به وب سایت رسمی نامی گشت به آدرس namigasht.com، با شماره تلفن 5 رقمی ما بشماره 49398-021 هم تماس بگیرند چرا که این مجموعه مناسب ترین قیمت تورهای ترکیه را به شما ارائه می کنند. ضمنا مجموعه نامی گشت سالهاست بعنوان مجری و برگزار کننده اصلی تورهای داخلی - خارجی فعالیت دارد و مژده اینکه شما می توانید در کنار تور مسافرتی خود از پشتیبانی 24 ساعته و در حین سفر این مجموعه مسافرتی بهره مند شوید و سفری لذت بخش را تجربه کنید.

نظرات بینندگان