arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۹۰۳۲۰
تاریخ انتشار: ۰۹ : ۲۰ - ۲۴ مرداد ۱۴۰۱

پیکر هوشنگ ابتهاج روز جمعه ساعت ۹ صبح در رشت به خاک سپرده می‎ شود

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان بیان کرد: مراسم خاکسپاری استاد هوشنگ ابتهاج روز جمعه ساعت ۹ صبح در رشت برگزار می‌شود. ثقتی تصریح کرد: تمامی برنامه ریزی‌ها و هماهنگی‌های لازم توسط مسئولان ارشد استان در حال انجام است تا مراسمی در خور شأن استاد ابتهاج برگزار شود.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان بیان کرد: مراسم خاکسپاری استاد هوشنگ ابتهاج روز جمعه ساعت ۹ صبح در رشت برگزار می شود.

به گزارش انتخاب به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان، رضا ثقتی در جلسه هماهنگی برگزاری مراسم خاکسپاری امیرهوشنگ ابتهاج با بیان اینکه استاندار گیلان در همان روزهای ابتدایی درگذشت استاد ابتهاج برای انتقال پیکر وی به استان اعلام آمادگی کرد، گفت: پیکر استاد ابتهاج روز چهارشنبه به ایران انتقال می‌یابد و مراسم بزرگداشت وی نیز صبح پنجشنبه در تالار وحدت برگزار می‌شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان با اشاره به اینکه پیکر استاد ابتهاج پس از مراسم بزرگداشت تالار وحدت به رشت منتقل می‌شود، افزود: مراسم باشکوهی در روز جمعه ۹ صبح و با حضور خانواده استاد ابتهاج و اهالی فرهنگ و هنر در رشت برگزار می‌شود و پس از آن پیکر استاد ابتهاج در زادگاه وی یعنی رشت به خاک سپرده می‌شود.

ثقتی تصریح کرد: تمامی برنامه ریزی ها و هماهنگی‌های لازم توسط مسئولان ارشد استان در حال انجام است تا مراسمی در خور شأن استاد ابتهاج برگزار شود.

وی با بیان اینکه برگزاری مراسم بزرگداشت استاد ابتهاج ماهیت بین المللی دارد، افزود: این امر نشان دهنده آن است که جمهوری اسلامی نسبت به جامعه نخبگانی نگاه تکریم گونه دارد.

وی تاکید کرد: در تلاش هستیم مراسم بزرگداشت به نحو احسن انجام شود.

نظرات بینندگان