arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۹۰۳۲۶
تاریخ انتشار: ۰۰ : ۲۱ - ۲۴ مرداد ۱۴۰۱

ترامپ: اوضاع آرام نشود، اتفاقات وحشتناکی رخ می‌دهد

دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور سابق آمریکا که این روزها جنجال‌ها بر سر بازرسی‌ اف‌بی‌آی از اقامتگاهش در ایالت فلوریدا به اصلی‌ترین موضوع رسانه‌های آمریکا تبدیل شده امروز دوشنبه خواستار آرام شدن اوضاع شده و گفته چنانچه این اتفاق رخ ندهد «اتفاقات وحشتناکی» خواهد افتاد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

فارس: دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور سابق آمریکا که این روزها جنجال‌ها بر سر بازرسی‌ اف‌بی‌آی از اقامتگاهش در ایالت فلوریدا به اصلی‌ترین موضوع رسانه‌های آمریکا تبدیل شده امروز دوشنبه خواستار آرام شدن اوضاع شده و گفته چنانچه این اتفاق رخ ندهد «اتفاقات وحشتناکی» خواهد افتاد.

دونالد ترامپ مدعی شده دستیارانش با وزارت دادگستری تماس گرفته‌ و پیشنهاد داده‌اند هر کمکی که لازم است انجام بدهند. ترامپ گفته که «اوضاع بایستی آرام شود.»

او که با شبکه خبری فاکس‌نیوز مصاحبه می‌کرد، درباره بازرسی اف‌بی‌آی از محل اقامت او و تحولات پس از آن تصریح کرد: «مردم از اتفاقاتی که در حال رخ داده است بسیار عصبانی هستند.»

او گفت: «ما هر کاری بتوانیم انجام می‌دهیم-چون اوضاع باید در کشور آرام شود. اگر اینطور نشود، اتفاقات وحشتناکی رخ خواهد داد.»

پلیس فدرال آمریکا، اف‌بی‌آی هفته گذشته برای تحقیق درباره اینکه آیا ترامپ اسناد مهم امنیتی را از کاخ سفید خارج کرده یا خیر اقدام به بازرسی از عمارت ترامپ در مارئه‌لاگو کرد. چند روز بعد رسانه‌ها گزارش داده‌اند مأموران اف‌بی‌آی ۱۱ مجموعه اسناد فوق محرمانه از این محل کشف کرده‌اند.

نظرات بینندگان