arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۹۰۴۹۶
تاریخ انتشار: ۴۹ : ۲۰ - ۲۵ مرداد ۱۴۰۱

ارباب حلقه‌ها؛ حضور جف بزوس در اولین اکران گران‌ترین سریال جهان / یک میلیارد دلار برای پنج فصل

شرکت آمازون، تهیه کنندۀ «ارباب حلقه‌ها: حلقه‌های قدرت» که گران‌ترین سریال جهان نام گرفته، معتقد است که صرف بودجه ۱ میلیارد دلاری برای تولید پنج فصل این مجموعه، یک سرمایه‌گذاری درست بوده است. این دیدگاهی بود که شامگاه دوشنبه در لس‌آنجلس از سوی جف بزوس، بنیانگذار آمازون در جریان اولین اکران جهانی این سریال اعلام شد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

شرکت آمازون، تهیه کنندۀ «ارباب حلقه‌ها: حلقه‌های قدرت» که گران‌ترین سریال جهان نام گرفته، معتقد است که صرف بودجه ۱ میلیارد دلاری برای تولید پنج فصل این مجموعه، یک سرمایه‌گذاری درست بوده است.

این دیدگاهی بود که شامگاه دوشنبه در لس‌آنجلس از سوی جف بزوس، بنیانگذار آمازون در جریان اولین اکران جهانی این سریال اعلام شد.

قرار است پخش این سریال پر طرفدار که بار دیگر اقتباسی از آثار جان رونالد روئل تالکین، نویسنده به‌نام بریتانیایی است، از دوم سپتامبر در پلتفرم آمازون آغاز شود.


آمازون پرایم حدود ۵ سال پیش، حق پخش این مجموعه را به مبلغ ۲۵۰ میلیون دلار خرید و بر اساس توافق میان این شرکت رسانه‌ای و تهیه کنندگان فیلم قرار است داستان فیلم در ۵ فصل ساخته شود که هر فصل نیز ۱۰ ساعت طول می‌کشد.

در جریان مراسمی که دوشنبه شب برگزار شد، با حضور جف بزوس و ستارگان و تهیه کنندگان سریال و پس از برگزاری نمایش بزرگ نور، دو قسمت از اولین فصل «ارباب حلقه‌ها: حلقه‌های قدرت» که بار دیگر یک ماجراجویی حماسی توأم با مضامین عاشقانه است، پخش شد.

فیلمبرداری این مجموعه در سال ۲۰۲۰ میلادی در نیوزیلند آغاز شد اما همه‌گیری ویروس کرونا، ساخت آن را برای مدتی متوقف کرد سپس کار ضبط از اوت ۲۰۲۱ میلادی از سر گرفته شد.

صحنه‌های «ارباب حلقه‌ها: حلقه‌های قدرت» علاوه بر نیوزیلند در بریتانیا نیز فیلمبرداری شده است؛ یعنی جایی که الهام‌بخش تالکین برای خلق ماجراهای خیال‌انگیز ارباب حلقه‌ها بوده است.

منبع: یورونیوز

نظرات بینندگان