arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۹۰۵۵
تاریخ انتشار: ۰۶ : ۱۰ - ۱۸ تير ۱۳۹۱

تاكيد قشقاوي بر پيگيري موضوع برخورد نامناسب پليس فرانكفورت

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
حسن قشقاوي از توطئه مشترك منافقين و نشريه صهيونيستي بيلد آلمان پرده برداشت.

به گزارش ایلنا به نقل از اداره اخبار وزارت امور خارجه، معاون كنسولي ، مجلس و امور ايرانيان وزارت امور خارجه كشورمان در پاسخ به سئوال خبرنگاري در ارتباط با اظهارات سخنگوي دادستاني فرانكفورت ضمن رد اتهام وارده عليه عضو سركنسولگري جمهوري اسلامي ايران در فرانكفورت، افزود: حركت هماهنگ منافقين و نشريه زرد و صهيونيستي بيلد در طراحي ، اجرا و دامن زدن به اين سناريوي ساختگي بار ديگر نشان از همسويي آنها در طراحي دسيسه و توطئه عليه جمهوري اسلامي ايران دارد.

وي همچنين تاكيد كرد: با توجه به لطمات وارده به عضو سركنسولگري كشورمان در فرانكفورت در اثر برخورد ناشايست پليس آلمان ، احقاق حقوق نامبرده ، همچنان در دستور كار وزارت امور خارجه قرار دارد و با قوت دنبال مي شود.

لازم بذكر است كه روزنامه بيلد آلمان نشريه اي با گرايشات شديد صهيونيستي است . دو خبرنگار اين روزنامه در سال 1389 با رواديد توريستي و بصورت غيرقانوني در سفر به تبريز مبادرت به اقدامات غيرقانوني كرده بودند كه بدليل ارتكاب اين جرم دستگير و روانه زندان شدند . اين نشريه در سالهاي اخير همواره نسبت به جمهوري اسلامي ايران راه خصومت و كينه توزي را در پيش گرفته است.

اين روزنامه در گذشته نيز مطالبي كاملا كذب و خلاف واقع عليه كشورمان از جمله ادعاي " برنامه ريزي ايران براي حمله به تاسيسات نظامي آمريكا در آلمان " را منتشر كرده بود.

لذا درج اينگونه مطالب توسط اين روزنامه زرد با اين سوابق نشان از يك سناريوي ساختگي از پيش تعيين شده عليه جمهوري اسلامي ايران دارد.
نظرات بینندگان