arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۹۰۵۷۷
تاریخ انتشار: ۲۱ : ۱۳ - ۲۶ مرداد ۱۴۰۱

رئیس سازمان برنامه: ۱۱ میلیون تومان به حساب معلمان واریز می‌شود/ این مبلغ علی‌الحساب است

سید مسعود میرکاظمی رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: سعی داریم این ماه مبلغ ۱۱ میلیون تومان را برای ۱۱ ماه گذشته به معلمان به صورت علی‌الحساب پرداخت کنیم تا احکام رتبه‌بندی آماده شود.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

تسنیم: رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: سعی داریم این ماه مبلغ ۱۱ میلیون تومان را برای ۱۱ ماه گذشته به معلمان به صورت علی‌الحساب پرداخت کنیم تا احکام رتبه‌بندی آماده شود.

«سید مسعود میرکاظمی» رئیس سازمان برنامه و بودجه درباره پرداخت مبلغ حداقلی و علی‌الحساب به معلمان در راستای اجرای رتبه‌بندی معلمان و جزئیات آن اظهار داشت: رتبه‌بندی بر اساس شایستگی است و وزارت آموزش و پرورش باید اقداماتی را انجام دهد تا میزان شایستگی یک معلم مشخص شود و بعد پرداخت‌ها طبق آن صورت گیرد.

وی افزود: چون این روند هنوز آماده نشده است و مقداری طولانی شده، با وزیر آموزش و پرورش توافق کردیم این ماه مبلغی را به عنوان علی‌الحساب پرداخت کنیم و زمانی که احکام به سرانجام رسید نیز مابه‌التفاوت پرداخت شود.

رئیس سازمان برنامه و بودجه تصریح کرد: این مبلغ علی‌الحساب سرانه حدود یک میلیون تومان به ازای هر ماه است؛ شش ماه از سال قبل بوده و پنج ماه هم در سال جاری است که مجموعاً 11 ماه می‌شود. این ماه حدود 11 میلیون تومان علی‌الحساب واریز می‌شود تا زمانی که احکام آماده شد، ما بلافاصله کارسازی می‌کنیم که هم مطالبات گذشته پرداخت شود و هم ماهانه طبق سقف بودجه در نظر گرفته شده، پرداخت‌ها انجام گیرد و سعی داریم این ماه ان‌شاءالله این پرداخت را انجام دهیم.

بهادری جهرمی سخنگوی دولت روز گذشته در این باره گفته بود که سازمان برنامه و بودجه مبلغی را برای علی‌الحساب در اختیار قرار داده است تا پیش از اجرای نهایی رتبه‌بندی، مبالغی برای معلمان به صورت علی‌الحساب فعلاً در پایین‌ترین سطح رتبه‌بندی پرداخت شود تا مبالغ قطعی نیز اجرایی شود.

نظرات بینندگان