arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۹۰۵۸۴
تاریخ انتشار: ۵۴ : ۱۳ - ۲۶ مرداد ۱۴۰۱

فیفا اعلام کرد پول مربیان از جمله ویلموتس را پرداخت نمی‌کند

فیفا به اعضای خود اعلام کرده است که همه درخواست‌های مرتبط با پرداخت به مربیان و بازیکنان در هر سطح و رده‌ای را رد می کند. فیفا قصد دارد با این کار هم از پولشویی احتمالی پیشگیری کند و هم زمینه را برای صرف منابع مالی فدراسیون‌ها در توسعه زیرساخت‌ها، سرمایه‌گذاری در فوتبال پایه و زنان و استعدادیابی فراهم کند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

ایرنا: فدراسیون بین‌المللی فوتبال (فیفا) اعلام کرد که دستمزد مربیان از حساب فدراسیون‌ها در این نهاد پرداخت نمی‌شود.

فدراسیون فوتبال ایران از سوی دادگاه عالی ورزش به پرداخت ۳ میلیون و ۳۲۵ هزار یورو به «مارک ویلموتس» سرمربی پیشین تیم ملی محکوم شده است. فدراسیون فوتبال ایران امید داشت که این مبلغ را از منابع مالی خود نزد فیفا پرداخت کند.

«مهدی تاج» که در دوران ریاستش بر فدراسیون قرارداد با ویلموتس را امضا کرده بود و یک بار دیگر سودای رسیدن به این سمت را دارد، مدعی شده بود که فیفا این پول را از حساب ایران می‌پردازد و مشکلی بابت این بدهی وجود ندارد.

با این وجود فیفا به اعضای خود اعلام کرده است که همه درخواست‌های مرتبط با پرداخت به مربیان و بازیکنان در هر سطح و رده‌ای را رد می کند.

فیفا قصد دارد با این کار هم از پولشویی احتمالی پیشگیری کند و هم زمینه را برای صرف منابع مالی فدراسیون‌ها در توسعه زیرساخت‌ها، سرمایه‌گذاری در فوتبال پایه و زنان و استعدادیابی فراهم کند.

نظرات بینندگان