arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۹۰۶۱۸
تاریخ انتشار: ۱۱ : ۱۷ - ۲۶ مرداد ۱۴۰۱

پلیس: ابرقاچاقچی مسلح مواد مخدر دستگیر شد

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر فراجا از دستگیری بزرگترین قاچاقچی مسلح موادمخدر در سیستان و بلوچستان، خبر داد. وی افزود: این قاچاقچی موادمخدر که از اشرار سابقه دار و به نام منطقه جنوب شرق کشور و به عنوان یکی از سرکاروان‌‎های اصلی قاچاق مسلحانه موادمخدر در حوزه کویر شناخته شده بود و در ایجاد درگیری و به شهادت رساندن تعدادی از کارکنان انتظامی کشور نیز نقش داشت
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

میزان: رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر فراجا از دستگیری بزرگترین قاچاقچی مسلح موادمخدر در سیستان و بلوچستان، خبر داد.

سردار مجید کریمی بیان کرد: مأموران مرکز عملیات ویژه پلیس مبارزه با موادمخدر فراجا در راستای برخورد با عناصر اصلی قاچاق موادمخدر با انجام گسترده اقدامات اطلاعاتی و بهره گیری از شیوه‌های نوین پلیسی از فعالیت مجرمانه فردی شرور (ع . ت) که اقدام به قاچاق موادمخدر می‌کرد، مطلع شده و موضوع را به صورت ویژه در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: این قاچاقچی موادمخدر که از اشرار سابقه دار و به نام منطقه جنوب شرق کشور و به عنوان یکی از سرکاروان‌‎های اصلی قاچاق مسلحانه موادمخدر در حوزه کویر شناخته شده بود و در ایجاد درگیری و به شهادت رساندن تعدادی از کارکنان انتظامی کشور نیز نقش داشت، در سالیان گذشته در قاچاق چندین تن موادمخدر از کشور افغانستان به داخل خاک جمهوری اسلامی فعالیت می‌کرد.

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر فراجا تصریح کرد: با هوشیاری و انجام اقدامات پیچیده اطلاعاتی مرکز عملیات ویژه پلیس مبارزه با موادمخدر فراجا، این شرور سابقه دار طی یک عملیات غافلگیرانه توسط پلیس مبارزه با موادمخدر سیستان و بلوچستان در شهرستان ایرانشهر دستگیر شد.

نظرات بینندگان