arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۹۰۶۳۶
تاریخ انتشار: ۰۰ : ۱۹ - ۲۶ مرداد ۱۴۰۱

امیرعبدالهیان در خصوص برگزاری نشست مشترک برجام در سطح وزرای خارجه: هرگاه اطمینان پیدا کنیم نفع اقتصادی کامل از توافق پیش رو خواهیم برد، درباره مراحل بعدی بحث می‌شود / منتظر دریافت پاسخ آمریکا هستیم

حسین امیرعبدالهیان در خصوص، اما و اگر‌های برگزاری نشست مشترک برجام در سطح وزرای خارجه، گفت: ما نظراتمان را از طریق نماینده اتحادیه اروپا به طرف‌های مقابل ازجمله آمریکا دادیم و منتظر هستیم تا پاسخ‌ها را دریافت کنیم.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

خانه ملت: وزیر خارجه ایران با اشاره به اینکه ایران منتظر دریافت پاسخ آمریکا است، گفت: هرگاه اطمینان پیدا کنیم که همه خطوط قرمزمان مورد توجه قرار گرفته و نفع اقتصادی کامل از توافق پیش روی ماست، در خصوص مراحل بعدی بحث خواهد شد.

حسین امیرعبدالهیان در خصوص اما و اگرهای برگزاری نشست مشترک برجام در سطح وزرای خارجه، گفت: ما نظراتمان را از طریق نماینده اتحادیه اروپا به طرف‌های مقابل ازجمله آمریکا دادیم و منتظر هستیم تا پاسخ ها را دریافت کنیم.

وزیر امور خارجه در ادامه تصریح کرد: ما باید اطمینان پیدا کنیم که همه خطوط قرمزمان مورد توجه قرار گرفته است و نفع اقتصادی کامل از توافقی که پیش روی ماست، خواهیم برد. چنانچه به این نقطه برسیم، در خصوص مراحل بعدی بحث خواهد شد

نظرات بینندگان