arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۹۰۶۹۰
تاریخ انتشار: ۲۳ : ۱۰ - ۲۷ مرداد ۱۴۰۱

وضعیت آب و هوا، امروز ۲۷ مرداد ۱۴۰۱ / وزش باد و رگبار پراکنده در برخی مناطق کشور

رئیس مرکز ملی پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا گفت: طی سه روز آینده در برخی مناطق شمال غرب و غرب کشور در ساعات بعد از ظهر افزایش ابر و وزش باد رخ می‌دهد. از بعضی استان‌ها نیز شاهد رگبار پراکنده خواهیم بودو
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

ایسنا: رئیس مرکز ملی پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا گفت: طی سه روز آینده در برخی مناطق شمال غرب و غرب کشور در ساعات بعد از ظهر افزایش ابر و وزش باد رخ می‌دهد. از بعضی استان‌ها نیز شاهد رگبار پراکنده خواهیم بودو

صادق ضیائیان اظهارکرد: طی سه روز آینده در برخی مناطق شمال غرب و غرب کشور در ساعات بعد از ظهر افزایش ابر و وزش باد رخ می‌دهد. در شرق کشور به‌ویژه در منطقه زابل وزش باد پدیده حاکم است و در سایر مناطق کشور جوی آرام و پایدار استقرار خواهد داشت.

رئیس مرکز ملی پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا افزود: امروز (۲۷ مردادماه) در آذربایجان غربی، جمعه (۲۸ مردادماه) در شمال آذربایجان غربی، لرستان و جنوب سیستان و بلوچستان افزایش ابر، رگبار پراکنده، گاهی رعد و برق و وزش باد رخ می‌دهد.

وی ادامه داد: شنبه (۲۹ مردادماه) در ارتفاعات زاگرس واقع در استان‌های لرستان، چهارمحال و بختیاری، شمال شرق خوزستان و غرب اصفهان همچنین در جنوب سیستان و بلوچستان و شرق هرمزگان در ساعات بعدازظهر افزایش ابر و رگبار پراکنده پیش‌بینی می‌شود.

به گفته رئیس مرکز ملی پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا یکشنبه (۳۰ مرداد ماه) علاوه بر این مناطق در ارتفاعات البرز مرکزی نیز رگبار پراکنده رخ می‌دهد.

ضیائیان افزود: دوشنبه (۳۱ مردادماه) در آذربایجان غربی و ارتفاعات البرز مرکزی ابرناکی و بارش پراکنده انتظار می‌رود.

وی در ادامه درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده نیز اظهار کرد: آسمان تهران فردا (۲۸ مردادماه) صاف، از بعد از ظهر افزایش باد، گاهی کمی ابری با احتمال گرد و خاک با حداقل دمای ۲۴ و حداکثر دمای ۳۴ درجه سانتیگراد و در روز شنبه (۲۹ مردادماه) صاف، از بعد از ظهر کمی ابری تا قسمتی ابری در بعضی ساعات وزش باد با حداقل دمای ۲۴ و حداکثر دمای ۳۴ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

رئیس مرکز ملی پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا در پایان گفت: طی امروز و فردا (۲۷ و ۲۸ مردادماه) اهواز با دمای ۴۸ و ۴۷ درجه سانتیگراد گرم‌ترین و شهرکرد با دمای ۸ درجه سانتیگراد سردترین مراکز استان کشور هستند.

نظرات بینندگان