arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۹۰۷۵۲
تاریخ انتشار: ۳۴ : ۱۶ - ۲۷ مرداد ۱۴۰۱

امام جمعه قم: روحانیت با تبلیغات فضای مجازی از بین نمی‌رود

سیدمحمد سعیدی امام جمعه قم با اشاره به تهدیدها و هجمه های سنگینی که علیه نظام و انقلاب می شود، دلیل به زانو در نیامدن کشور را دینداری و ولایتمداری مردم دانست و گفت: مردم با روحانیت گره خورده اند و روحانیت در جامعه ریشه الهی دارد و یک شجره طیبه است که با تبلیغات فضای مجازی از بین نمی رود.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

خبرگزاری حوزه: امام جمعه قم گفت: روحانیت برای مردم عزیز، محترم و دلسوز است و یکی از دشمنی‌های بدخواهان نظام این است که روحانیت را ناکارآمد نشان دهند و ناکارآمدی‌ها را به روحانیت و ائمه جمعه نسبت دهند.

گردهمایی ائمه جمعه استان قم با حضور آیت الله سیدمحمد سعیدی امام جمعه قم، سیدمحمدتقی شاهچراغی استاندار قم و ائمه جمعه شهرهای مختلف استان قم در سالن محراب حرم مطهر بانوی کرامت برگزار شد.

سعیدی گفت: اگر کاری می خواهد انجام شود باید بامشورت ائمه جمعه آن منطقه باشد.

وی گفت: روحانیت برای مردم عزیز، محترم و دلسوز است و یکی از دشمنی‌های بدخواهان نظام این است که روحانیت را ناکارآمد نشان دهند و ناکارآمدی‌ها را به روحانیت و ائمه جمعه نسبت دهند.

امام جمعه قم با اشاره به تهدیدها و هجمه های سنگینی که علیه نظام و انقلاب می شود، دلیل به زانو در نیامدن کشور را دینداری و ولایتمداری مردم دانست و گفت: مردم با روحانیت گره خورده اند و روحانیت در جامعه ریشه الهی دارد و یک شجره طیبه است که با تبلیغات فضای مجازی از بین نمی رود.

وی با بیان اینکه امام جمعه نباید مطالبه گر بی برنامه باشد، گفت: امام جمعه علاوه بر مطالبه گری باید در حل مسائل هم دخیل باشد بنابراین باید با همفکری و مشورت دادن به مسئولان در کنار مطالبه گری نقش خود را در حل بهتر مسائل ایفا کند.

نظرات بینندگان