arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۹۰۷۶
تاریخ انتشار: ۴۷ : ۱۱ - ۱۸ تير ۱۳۹۱

وزیر عراقی جاسوس کویت از آب درآمد

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

فارس به نقل از خبرگزاری "براثا" نوشت: یک منبع آگاه در هیئت دولت عراق از جاسوسی یکی از وزرای وابسته به فهرست العراقیه، برای کویت و انتقال حرف به حرف موضوعات مطرح در نشست‌های این هیئت به کویت خبر داد.

یک منبع آگاه در هیئت دولت عراق از وجود یک جاسوس کویت در میان وزرای عراقی خبر داد و گفت که این وزیر تمامی مباحث و مسائل مطرح در هیئت دولت را حرف به حرف به دولت کویت گزارش می‌دهد.

این منبع افزود: "هوشیار زیباری" وزیر خارجه عراق در یکی از نشست‌های هیئت دولت از سخن گفتن درباره موضوعی مربوط به کویت خودداری کرد و گفت که دلیل این اجتنابش این است که تمام آنچه که در نشست‌های هیئت دولت طرح می‌شود، حرف به حرف به گوش دولت کویت می‌رسد.

بر اساس این گزارش، زیباری در حضور شخص "نوری المالکی" تاکید کرد که تصمیم گرفته است در نشست‌های هیئت دولتی حرفی درباره کویت نزند.

این اظهارات زیباری، تعجب همه را برانگیخت اما او گفت: در نشست گذشته وی درباره کویت صحبت‌هایی کرده است اما پس از نشست، "ناصر الصباح" مسئول پرونده عراق در کویت با او تماس گرفته و او را بدلیل بیان مطلبی که به نفع کویت نبوده، سرزنش کرده است.

این منبع افزود: این اظهارات زیباری تعجب هیئت دولت عراق را برانگیخت اما در نهایت مشخص شد که "جمال الکربولی" وزیر صنایع و معاون وابسته به فهرست العراقیه این اطلاعات را به برادرش منتقل کرده و او نیز بلافاصله با "ناصر الصباح" تماس گرفته و اطلاعات لازم را به او داده است.
نظرات بینندگان