arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۹۰۷۶۳
تاریخ انتشار: ۰۵ : ۱۸ - ۲۷ مرداد ۱۴۰۱

معاون وزیر راه: بلیت اتوبوس بین جاده‌ای در ایام اربعین پیش‌فروش نمی‌شود / هیچکس اجازه فروش بلیت اینترنتی ندارد

داریوش امانی وزیر راه و شهرسازی گفت: در روزهای منتهی به اربعین که زائران قصد سفر به عراق دارند، پیش‌فروش بلیت اتوبوس نداریم و تمام بلیت‌ها روزفروش خواهد بود.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

ایسنا: معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: در روزهای منتهی به اربعین که زائران قصد سفر به عراق دارند، پیش‌فروش بلیت اتوبوس نداریم و تمام بلیت‌ها روزفروش خواهد بود.

داریوش امانی با اشاره به افزایش تقاضای اتوبوس برای سفر اربعین و کاهش میزان ناوگان حمل‌ونقل عمومی که منجر به افزایش هزینه این ناوگان در جاده‌های کشور شده، اظهار کرد: قیمت‌ بلیت در نزدیکی ایام اربعین اطلاع‌رسانی خواهد شد.

وی افزود: اگر نیاز به پیش‌فروش بلیت‌ها احساس شد، حتما موضوع اطلاع‌رسانی می‌شود. هیچکس در هیچ سایتی اجازه ندارد بلیت اتوبوس پیش‌فروش کند.

رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای بیان کرد: باید توجه داشت ظرفیت ما در ناوگان حمل‌ونقل عمومی محدود است. همانطور که معاون امنیتی وزیر کشور نیز اعلام کرد، انتظار می‌رود زائران در سفر اربعین از وسایل شخصی خود استفاده کنند.

امانی خاطرنشان کرد: تلاش می‌شود تمام ظرفیت ناوگان حمل‌ونقل عمومی کشور برای سفر زائران به عراق اختصاص یابد. ضمن اینکه مطابق مصوبه ستاد اربعین مقرر شد در مدت‌زمان بازگشت زائران از ظرفیت دستگاه‌ها و کارخانجات بزرگ که اتوبوس در اختیار دارند، استفاده شود.

نظرات بینندگان