arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۹۰۸۰۰
تاریخ انتشار: ۴۷ : ۰۹ - ۲۸ مرداد ۱۴۰۱

وضعیت جاده‌ها و راه‌ها، امروز ۲۸ مرداد ۱۴۰۱ / ترافیک سنگین در محور چالوس / تصمیم برای یکطرفه شدن جاده‌های شمال

مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی در تشریح آخرین وضعیت محورهای مواصلاتی کشور اعلام کرد: ترافیک در محور چالوس مسیر(جنوب به شمال) حدفاصل بیلقان تا سرودار و محدوده های وینه و آتشگاه سنگین و تردد در محورهای هراز ، فیروزکوه ، آزادراه تهران - شمال و آزادراه قزوین - رشت (رفت و برگشت) روان است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی با اشاره به وضعیت ترافیکی محورهای مواصلاتی کشور از ترافیک سنگین در محور چالوس مسیر خبرداد.

به گزارش «انتخاب»؛ مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی در تشریح آخرین وضعیت محورهای مواصلاتی کشور اعلام کرد: ترافیک در محور چالوس مسیر(جنوب به شمال) حدفاصل بیلقان تا سرودار و محدوده های وینه و آتشگاه سنگین و تردد در محورهای هراز ، فیروزکوه ، آزادراه تهران - شمال و آزادراه قزوین - رشت (رفت و برگشت) روان است.

تنها محور شریانی مسدود کشور محور ریگان – ایرانشهر است. همچنین محور لاسم-ارجمند دارای انسداد فصلی است.

محورهای مسدود غیرشریانی دو محور تهران - امامزاده داوود و جوزم – دهج هستند.

همچنین سرهنگ جهان تاب رئیس پلیس راه مازندران با اشاره به ممنوع بودن تردد تریلر، کامیون و کامیونت در محور کرج- چالوس و بالعکس، گفت: تردد انواع وسایط نقلیه از ساعت ۱۵ تا ۲۴ امروز جمعه ۲۸ مردادماه از کرج و ابتدای آزادراه تهران - شمال به مرزن آباد ممنوع بوده و در صورت اعلام ماموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسایط نقلیه از ساعت ۱۸ تا ۲۴ از مرزن آباد به کرج و تهران یکطرفه خواهد بود.

او افزود: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ تا ۲۲ امروز جمعه ۲۸ مرداد ماه از رودهن به آمل ممنوع بوده و از ساعت ۴ بعد از ظهر تا ساعت ۲۲ همان روز در صورت اعلام ماموران پلیس راه مستقر در محل از آب اسک به رودهن (محدوده مشاع) به صورت مقطعی یک طرفه خواهد شد.

جهان تاب با اشاره به محدودیت‌های ترافیکی و ممنوع بودن تردد همه تریلر‌ها در محور هراز، گفت: تردد انواع کامیون و کامیونت به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت ۶ تا ۲۴ روز جمعه از این محور ممنوع است.

رئیس پلیس راه مازندران افزود: به همین منظور تردد انواع موتورسیکلت به غیر از موتورسیکلت‌های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت‌های ضروری در مسیر مجاز ترافیک، تا ساعت ۶ صبح روز شنبه ۲۹ مرداد ماه در تمامی محور‌های مواصلاتی استان ممنوع است.

جهان تاب گفت: اجرای این محدودیت منوط به افزایش حجم تردد در محور‌ها خواهد بود و چنانچه وضعیت ترافیک عادی باشد با هماهنگی، اجرای محدودیت‌ها لغو خواهد شد.

 

نظرات بینندگان