arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۹۰۸۸۹
تاریخ انتشار: ۲۴ : ۲۳ - ۲۸ مرداد ۱۴۰۱

واتس‌اپ گرفتن اسکرین‌شات از محتواهای یک‌بار قابل مشاهده را متوقف می‌کند

واتس‌اپ در جدیدترین نسخه بتا اپلیکیشن خود به سراغ یک ویژگی کاربردی جدید رفته تا کاربران بتوانند عکس‌هایی را با دیگران به اشتراک بگذارند که فقط یک‌بار می‌توان آن‌ها را مشاهده کرد. هفته گذشته، مارک زاکربرگ در فیس‌بوک به سه ویژگی حریم‌خصوصی جدید واتس‌اپ اشاره کرد که در به‌روزسانی‌های جدید این اپلیکیشن ارائه می‌شوند. مخفی کردن وضعیت «آنلاین بودن» از مخاطبین خاص، جلوگیری از گرفتن اسکرین‌شات در پیام‌های با قابلیت یکبار بازدید و ترک بی‌صدای گروه.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

واتس‌اپ در جدیدترین نسخه بتا اپلیکیشن خود به سراغ یک ویژگی کاربردی جدید رفته تا کاربران بتوانند عکس‌هایی را با دیگران به اشتراک بگذارند که فقط یک‌بار می‌توان آن‌ها را مشاهده کرد. همچنین

هفته گذشته، مارک زاکربرگ در فیس‌بوک به سه ویژگی حریم‌خصوصی جدید واتس‌اپ اشاره کرد که در به‌روزسانی‌های جدید این اپلیکیشن ارائه می‌شوند. مخفی کردن وضعیت «آنلاین بودن» از مخاطبین خاص، جلوگیری از گرفتن اسکرین‌شات در پیام‌های با قابلیت یکبار بازدید و ترک بی‌صدای گروه.

جلوگیری از گرفتن اسکرین‌شات تکنیکی برای جلوگیری از گرفتن اسکرین‌شات توسط کاربران در هنگام مشاهده محتوایی است که می‌توان آن‌ها را یک‌بار مشاهده کرد. قبلا این ویژگی در بتا نسخه iOS اپلیکیشن در دست توسعه بوده اما اکنون در گزارش جدید به وجود آن در نسخه اندروید اشاره شده است.

ویژگی جدید واتس‌اپ

همانطور که WABetaInfo با انتشار تصویر بالا توضیح می‌دهد، واتس‌اپ در حال کار روی یک صفحه نمایش جدید است. در این پیغام توضیح داده شده که با وجود این ویژگی، عکس‌هایی که یک‌بار قابل مشاهده هستند پس از بسته شدن، حذف خواهند شد و همچنین نمی‌توان آن‌ها را با دیگران به اشتراک گذاشت یا کپی و سیو کرد. البته همچنان ممکن است با استفاده از گوشی یا دوربین ثانویه خود عکاسی کنند.

در این شرایط هنگام گرفتن اسکرین‌شات همچنان شاهد عملکرد معمول دستگاه خواهیم بود اما پیغام بالا به کاربران نمایش داده می‌شود.

این ویژگی هم‌اکنون در نسخه بتا واتس‌اپ برای اندروید در دست توسعه است و احتمالا در به‌روزرسانی‌های بعدی در دسترس قرار خواهد گرفت. بنابراین هنوز به‌طور دقیق مشخص نیست که چه زمانی می‌توان منتظر آن بود.

اخیرا نسخه بومی واتس‌اپ برای ویندوز منتشر شده تا کاربران دسکتاپ بدون نیاز به آنلاین بودن گوشی به تمام پیام‌های خود دسترسی داشته باشند. برای نسخه موبایل هم امکان حذف پیام تا بیش از دو روز پس از ارسال فراهم شده بود.

منبع: دیجیاتو

نظرات بینندگان