arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۹۱۱۶
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۵۹ : ۱۸ - ۱۸ تير ۱۳۹۱

محمدررضا رحیمی "سود سرمايه‌گذاران خارجي در ايران را تضمين" می کند

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
معاون اول رئيس جمهور در حاشیه مراسم گزارش سرمایه‌گذاری خارجی 2012، اعلام كرد: دولت برنامه‌اي جدی برای حمایت از جذب سرمایه خارجی در قانون برنامه پنجم دارد. ظرفیت‌های مناسبی در بخش جذب سرمایه‌های خارجی وجود دارد.

به گزارش خبرنگار ايلنا، محمدرضا رحیمی با بیان این که پس از جنگ از سوی برخی کشورهای غربی تحریم شدیم و این موضوع منجر به آن شد که کار ما کمی مشکل‌تر شود، گفت: من از تمام ایرانیان خارجی، سرمایه داران و دوستداران ایران دعوت کردم به صورت غیر‌مستقیم در ایران کار کنند و ما سود سرمایه‌های آنها را تضمین می کنیم.

رحیمی ادامه داد: در تحریم و جذب سرمایه‌های خارجی نوعی مقابله با دشمن نیز وجود دارد، چرا که آنها در مقابل جذب سرمایه‌های خارجی سد ایجاد می کنند.

معاون اول رئیس جمهور درباره اعطای جایزه برای جذب سرمایه‌هاي خارجی افزود: این جایزه مانند برنامه‌ای است که برای صادرکنندگان در نظر گرفته بودیم.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
نفیسه
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۲۹ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۸
0
4
سلام انتخاب جون تو رو خدا شما یه کاری بکنید الان 5 ماهه بانک صنعت و معدن داره آزمون استخدامیشو عقب میندازه داره با احساسات هزاران جوون ایرانی بازی میکنه پول گرفته ولی 5 ماهه همه رو سر کار گذاشته لطفا اطلاع رسانی کنید.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۲۹ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۸
0
7
آيا آقاي رحيمي در موضعي هست كه تضميني به كسي دهد؟؟؟؟
نظرات بینندگان