arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۹۱۳۳
تاریخ انتشار: ۲۴ : ۲۳ - ۱۸ تير ۱۳۹۱

تصاویر: بازسازی صحنه قتل دختر دانشجو

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
عصر روز شنبه ۱۷ تیرماه (دارا – ت) ۲۱ ساله که متهم به قتل دختری جوان به نام (تینا –ع) ۲۶ ساله است، با حضور در محل حادثه، اقدام به بازسازی صحنه قتل کرد. 

وی به همراه ماموران کلانتری ۱۰۵ سنایی و پلیس آگاهی در حالی با تدابیر و خودروهای امنیتی وارد منطقه شد که مردم برای دیدن این صحنه در محل تجمع کرده بودند. همچنین خانواده تینا که هنوز در غم از دست دادن دختر خود بودند، با چشم‌هایی اشک‌بار در محل حضور داشتند و همگام با بازسازی صحنه قتل، گویی که این اتفاق برای آن‌ها زنده شده است، بیشتر دوری فرزند از دست رفته خود را ابراز می‌کردند. 

دارا نیز به گونه‌ای به بازسازی صحنه قتل اقدام می‌کردند که به نظر می‌رسید هنوز در شوک قرار دارد و گیج و مبهوت جزییات این را بازگو می‌کرد. 

پس از بازسازی صحنه قتل، متهم برای ادامه تحقیقات، توسط پلیس آگاهی از محل حادثه منتقل شد. 

 در ساعت ۱۹: ۲۰ چهارم تیر، از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ وقوع یک فقره سرقت منجر به قتل در خیابان ولیعصر نرسیده به اتوبان همت در کوچه هشتم گاندی به کلانتری ۱۰۵ سنایی اعلام شد که با حضور ماموران در محل و بررسی‌های اولیه، مشخص شد که دختری جوان با هویت تینا – ع ۲۶ ساله به قصد پارک خودرو از مرد جوانی درخواست کمک کرده و سوییچ خودروی خود را تحویل وی داده که متهم در حین پارک خودرو، اقدام به سرقت خودروی ۲۰۶ نقره‌ای کرده و در حین حرکت به سمت عقب، با زیر گرفتن مقتول، منجر به فوت وی شده و پس از سرقت خودرو از صحنه متواری شد.

عکس های مهر از صحنه بازسازی قتل را مشاهده می کنید.














نظرات بینندگان