arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۹۱۴۵
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۳۹ : ۰۶ - ۱۹ تير ۱۳۹۱

احمدی نژاد در نارمک همچنان محبوب است

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

در آخرین سال دولت احمدی نژاد، وی همچنان در محله خودش نارمک محبوب است.

به گزارش انتخاب؛ بازتاب نوشت: صحبت کردن با اهالی محله احمدی نژاد نشان می دهد حتی اگر محبوبیت وی در نقاط دیگر کشور در طول سالهای اخیر، به ویژه دوره دوم ریاست جمهوری سقوط کرده باشد، وی در محله خودش نارمک همچنان محبوب است.

میدان 72 نارمک یعنی محله احمدی نژاد حتی بدون حضور او که چند سال قبل به پاستور اثاث کشی کرده است، حالت طبیعی ندارد.

 

 

ایجاد پست نگهبانی و حضور چندین سرباز و پرسنل نظامی در محله، به همراه استفاده از ساختمان بزرگ سر کوچه منزل احمدی نژاد از سوی نهاد ریاست جمهوری برای ارتباطات مردمی، وضعیت میدان 72 را از حالت طبیعی خارج کرده است.

 

بر روی شیشه های این ساختمان که تا چند ماه قبل هم فعال بوده است، اطلاعیه هایی چسبانده شده که مردم دیگر به این ساختمان برای دادن نامه های خود مراجعه نکنند.

سر کوچه منزل احمدی نژاد دو ساختمان برزگ است. سمت شمال، مدرسه راهنمایی و سمت جنوب ساختمان بزرگی که در سالهای اخیر مورد استفاده نهاد ریاست جمهوری بوده است.

 

پیرمردی که منزلش دیوار به دیوار منزل احمدی نژاد بوده و او نیز همزمان با رییس دولت در حال آپارتمان سازی است، همچنان از احمدی نژاد دفاع می کند.

غیر از مغازه بقالی که نزدیک منزل احمدی نژاد است، مغازه بقالی دیگری چند کوچه بالاتر قرار دارد که صاحب آن مغازه نیز از احمدی نژاد دفاع می کند.

 

شادی همسایگان در شب پیروزی احمدی نژاد

 

فرزند مغازه دار که تا چند سال قبل در مغازه کمک می کرد، اکنون در نهاد ریاست جمهوری مشغول به کار شده است.

محله احمدی نژاد با احداث دو ساختمان بزرگ در جنوب میدان 72 در حال توسعه است، دو ساختمان با تعداد طبقات نسبتا زیاد، یکی نه طبقه و دیگری 7 طبقه که احتمالا پس از اتمام آن تا پایان امسال محله را شلوغتر هم خواهد کرد.

 

اگر قرار باشد احمدی نژاد پس از اتمام دوره ریاست جمهوری به این محله بازگردد و در خانه اش که در حال ساخت است، سکنی گزیند، احتمالا تدابیر امینتی نیز در محله افزایش می یابد.

پیرمردی که منزلش دیوار به دیوار خانه احمدی نژاد است، می گوید: احمدی نژاد در طول دوران ریاست جمهوریش از محله قدیمیش غافل نشده و به آن سرکشی و نسبت به اهالی محل رسیدگی می کند و شاید علت بیشتر بودن محبوبیت رییس دولت دهم در این محله نسبت به سایر نقاط نیز همین باشد.

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱۲
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۷:۰۴ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۹
1
64
فرزند مغازه دار که تا چند سال قبل در مغازه کمک می کرد، اکنون در نهاد ریاست جمهوری مشغول به کار شده است.!!!!!!!!!!!!!!!!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۲۵ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۹
1
39
جوجه را آخر پائيز مي شمارند...
مریم
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۲۸ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۹
1
65
اون همون بقالی نیست که اجناس ارزون می فروشه؟؟
نظرات بینندگان