arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۹۱۵۲
تاریخ انتشار: ۲۱ : ۱۰ - ۱۹ تير ۱۳۹۱

پوتین عزای عمومی اعلام کرد

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
رئیس‌جمهوری روسیه امروز، دوشنبه را بخاطر کشته شدن بیش از 170 از مردم این کشور در نتیجه سیل در منطقه کراسنادارسک و همچنین 14 نفر دیگر در نتیجه حادثه رانندگی در اوکراین، عزای عمومی اعلام کرد.

به گزارش فارس به نقل از خبرگزاری «نووستی»، دفتر مطبوعاتی کاخ کرملین اعلام کرد که "ولادیمیر پوتین" رئیس‌جمهوری روسیه امروز، دوشنبه، 9 جولای (19 تیرماه) را بخاطر کشته شدن تعداد زیادی از مردم در نتیجه سیل در منطقه کراسنادارسک این کشور و همچنین تصادف جاده‌ای دلخراش در اوکراین، عزای عمومی اعلام کرد.

وقوع سیلاب شدید در شب 7 جولای بیش از 5 هزار خانه را در سه شهر گلندژیک، کریمسک، نوواراسیسک و برخی روستاهای منطقه کراسنادارسک را تخریب کرد که در نتیجه آن بیش از 170 نفر از ساکنین منطقه جان خود را از دست دادند.

در اوکراین نیز روز شنبه در منطقه چرنیگوفسک یک اتوبوس حامل 43 مسافر از اتباع روسیه واژگون شد که در نتیجه آن 14 نفر کشته و 29 نفر بشدت زخمی شدند.

در بیانیه منتشره از سوی کاخ کرملین آمده است: بر اساس دستور ولادیمیر پوتین روز دوشنبه در سراسر خاک روسیه و در تمامی نمایندگی‌های سیاسی، فرهنگی و تجاری این کشور در جهان پرچم روسیه به حالت نیمه افراشته درخواهد آمد.
نظرات بینندگان